Partner in kennis

Feit of fabel: schade in het buitenland door een onbekend of onverzekerd motorrijtuig wordt door het Waarborgfonds gedekt

Feit of fabel: schade in het buitenland door een onbekend of onverzekerd motorrijtuig wordt door het Waarborgfonds gedekt

Het leek de Vereende een goed idee zo voor de aanvang van het vakantieseizoen de vraag of schade in het buitenland door een onbekend of onverzekerd motorrijtuig...

Samen met adviseur product verbeteren

Samen met adviseur product verbeteren

We willen samen met onze users programma’s verder ontwikkelen, luidde de boodschap op het A.i. Event, dat in mei door A.i Automatisering werd georganiseerd....

Feit of fabel “Alcohol in het verkeer: Twee biertjes moeten kunnen…”

Feit of fabel “Alcohol in het verkeer: Twee biertjes moeten kunnen…”

We weten allemaal dat alcohol en verkeer niet samen gaan. Toch is alcohol drinken en daarna deelnemen aan het verkeer in Nederland niet verboden. Er gelden wel wettelijke...

Chubb webinar over cyber terugkijken

Chubb webinar over cyber terugkijken

Op 9 mei organiseerde Chubb voor tussenpersonen een webinar over cyberrisico’s. Hierin werden informatie en handvatten aangereikt die adviseurs kunnen gebruiken...

Meldingen datalekken 2018 verdubbeld

Meldingen datalekken 2018 verdubbeld

Het aantal meldingen van datalekken is fors toegenomen. Bij de Autoriteit Persoonsgegevens (AP) zijn in 2018 bijna 21.000 lekken gemeld, vergeleken met 10.000 meldingen...

Feit of fabel: maakt zelfrijdende auto een autoverzekering overbodig?

Feit of fabel: maakt zelfrijdende auto een autoverzekering overbodig?

Met de komst van de zelfrijdende auto wordt de kans op een aanrijding steeds kleiner. Als er over, laten we zeggen, 25 jaar alleen nog maar zelfrijdende en zelfdenkende,...

Feiten en fabels over het Waarborgfonds Motorverkeer

Feiten en fabels over het Waarborgfonds Motorverkeer

Feit of fabel: Het Waarborgfonds betaalt geen schadevergoeding wanneer een fietser uitglijdt over een olievlek en schade oploopt. Het Waarborgfonds Motorverkeer...

Adviseur pakt cybercrime aan

Adviseur pakt cybercrime aan

De meeste ondernemers kennen de risico’s, maar bijna de helft weet niet hoe te handelen als zijn bedrijf doelwit wordt van een cyberaanval. Ook het niveau...

Samen zorgen voor tevreden klanten

Samen zorgen voor tevreden klanten

‘Je loog tegen mij…’ Online pensioenbank Brand New Day ging er aanvankelijk met gestrekt been in. De campagne was wellicht iets te scherp aangezet,...

NTA 8220 als nieuwe norm

NTA 8220 als nieuwe norm

Veel branden ontstaan door problemen met de elektrische installatie. Een goede inspectie hiervan kan onnodige problemen voorkomen. De nieuwe controlemethodiek van...

Quote van de dag
Het beëindigen van relaties komt helaas steeds vaker voor. Tussenpersonen kunnen met hun expertise echt een grote rol spelen. Goede voorlichting over de hypothecaire gevolgen van een relatiebreuk is belangrijk.

Het beëindigen van relaties komt helaas steeds vaker voor. Tussenpersonen kunnen met hun expertise echt een grote rol spelen. Goede voorlichting over de hypothecaire gevolgen van een relatiebreuk is belangrijk.

Ellen Hensbergen, directeur Munt Hypotheken

Stelling

Maandupdates van het Adfiz Prestatie Onderzoek zijn een goede zaak: ik doe mee

Recente editie
Recente editie

Consumenten verstaan iets anders onder klantgerichtheid dan adviseurs. Om hun pole position te behouden dienen adviseurs minder in productoplossingen te gaan denken en zich meer te richten op het wegnemen van zorgen bij consumenten. Een belangrijke conclusie uit het ‘Trendonderzoek klantgerichtheid verzilveren 2019’ onder zowel adviseurs als consumenten van Fred de Jong in samenwerking met Björn Bierhaalder (MCH Consultancy) en Susan Visser (Zeker Susan). In VVP 4 van 9 juli is er volop aandacht aan dit voor adviseurs belangrijke onderzoek dat in opdracht van VVP, DELA en Scildon werd gedaan ten behoeve van de Dag van het Topadvies. VVP 4 staat dan ook weer boordevol tips, best practices en inspiratie voor adviseurs om hun pole position nu en in de toekomst nog beter te verzilveren.

Bekijk de inhoud
Special Automatisering
Nieuwsbrief
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief!
 
Events

Normal is over, de documentaire

10 oktober 2019 - 10 oktober 2019

Lees meer

Dive In 2019

24 september 2019 - 24 september 2019

Lees meer

VVP Vakevent Inkomen

25 september 2019 - 25 september 2019

Lees meer

Positive Finance Day 2019: Gewoon... Doen!

31 oktober 2019 - 31 oktober 2019

Lees meer

Digital Awareness

4 oktober 2019 - 4 oktober 2019

Lees meer
VVP Special Klantgerichtheid
Special Automatisering