81-100 van 202 resultaten


Automatiseerders richten Contactgroep op

Automatiseerders richten Contactgroep op

Twaalf leveranciers van software gericht op financieel adviseurs hebben de Contactgroep Automatisering opgericht. Deelnemers zijn: ANVA, Euroface, FasterForward,...

Gratis hypotheektool voor geldverstrekkers

Gratis hypotheektool voor geldverstrekkers

De Nationale Hypotheekbond heeft een gratis hypotheekrente publicatie tool ontwikkeld voor geldverstrekkers. Met deze tool kunnen geldverstrekkers direct hypotheekrentetarieven...

“Maatwerk belangrijk bij wel of niet extra aflossen”

“Maatwerk belangrijk bij wel of niet extra aflossen”

In samenwerking met de Nationale Hypotheekbond, heeft Scildon de webtool ‘Aflossen, Sparen of Beleggen’ ontwikkeld. Deze tool stelt consument en adviseur...

VVP-poll: consolidatiegolf leidt tot disintermediatie verzekeraars

VVP-poll: consolidatiegolf leidt tot disintermediatie verzekeraars

Maar liefst 83 procent van de respondenten (130) waren het oneens met de stelling van vorige week: 'Slechte energiescore, dan lagere hypotheek'.  Deze poll...

Jeroen Oversteegen: “Slechte energiescore? Lagere hypotheek”

Jeroen Oversteegen: “Slechte energiescore? Lagere hypotheek”

"Voor woningen met een hoog energieverbruik moet de hypotheek worden beperkt", aldus Jeroen Oversteegen, directeur Nationale Hypotheekbond op Kop-Munt. "Een woning...

Adviseurs: huur- en hypotheeklasten liggen vaak te ver uit elkaar

Adviseurs: huur- en hypotheeklasten liggen vaak te ver uit elkaar

Adviseurs vinden dat huur- en hypotheeklasten vaak te ver uit elkaar liggen, blijkt uit flitsonderzoek van MUNT en Nationale Hypotheekbond onder 200 adviseurs. 91...

Actief Klantbeheer centraal in SEH College Tour

Actief Klantbeheer centraal in SEH College Tour

"Hoe bouw je een duurzame relatie op met je klanten? Hoe verhoog je de intensiteit en het niveau van klantcontacten en hoe creëer je tegelijkertijd een solide...

Advies op afstand

Advies op afstand

Adviseren, communiceren en opleiden op afstand is een ontwikkeling die al gaande was als onderdeel van de digitale transformatie van de financiële sector. Door...

Webdelen voor adviseurs

Webdelen voor adviseurs

(VVP 02-2020) Overal contact houden met uw klant. Via Webdelen.nl kunt u elkaar persoonlijk spreken, uw scherm delen met uw klant, samen online berekeningen en...

Geef klanten een wow-gevoel

Geef klanten een wow-gevoel

(Partners in Kennis Faster Forward en Nationale Hypotheekbond in VVP Special Actief Klantbeheer, oktober 2022) AH verrast klanten met gratis producten, Uber Eats...

"communicatie rondom hersteladvies vanaf eerste begin fout"

"communicatie rondom hersteladvies vanaf eerste begin fout"

De communicatie rondom hersteladvies was vanaf eerste begin fout, stelt directeur Annette van de Wetering in haar column op www.delametelkaar.nl.   Van de Wetering:...

"restschuld bedreigt ook welvarende huishoudens"

"restschuld bedreigt ook welvarende huishoudens"

Zorgwekkend. Zo noemen TeuwenSchouten, Experian en De Nationale Hypotheekbond het gegeven dat ook veel welvarende huishoudens een onderwaterhypotheek blijken te...

Akkermans sluit zich aan bij Contactgroep Automatisering

Akkermans sluit zich aan bij Contactgroep Automatisering

Akkermans & Partners Software is toegetreden tot de Contactgroep Automatisering. De Contactgroep fungeert als centraal platform voor partijen die in overleg...

Communicatie advieskantoren buiten de richtlijnen

Communicatie advieskantoren buiten de richtlijnen

Wat zijn de verschillende insights van compliant klantinformatie en waar moet je precies aan voldoen? Maar veel interessanter, wat als de regels je in de weg zitten?...

Kansen social media voor advieskantoren

Kansen social media voor advieskantoren

Van social strategie naar een praktische (door)start van social media kanalen als twitter, facebook,linkedin en instagram. Karin van Geelen (oprichter Yellow Communications)...

Visie 2019 Jeroen Oversteegen: het belang van beheer tijdens de looptijd

Visie 2019 Jeroen Oversteegen: het belang van beheer tijdens de looptijd

"Laat 2019 het jaar zijn waarin de transitie naar beheer door adviseurs nog breder wordt ingezet." Aldus Jeroen Oversteegen (Nationale Hypotheekbond) in de...

Helder Beheerd introduceert Leergang Actief Klantbeheer

Helder Beheerd introduceert Leergang Actief Klantbeheer

Helder Beheerd introduceert de praktijkgerichte Leergang Actief Klantbeheer. Volgens Peter Wormskamp van Helder Beheerd staat actief klantbeheer in 2019 bovenaan...

Geldverstrekkers kunnen in het faciliteren van nazorg nog veel verbeteren

Geldverstrekkers kunnen in het faciliteren van nazorg nog veel verbeteren

“Geldverstrekkers kunnen in het faciliteren van nazorg nog veel verbeteren in samenwerking met adviseurs." Aldus Jeroen Oversteegen, directeur bij De...

Backx Assurantiën trots op nominatie Advies Award 2020

Backx Assurantiën trots op nominatie Advies Award 2020

Backx Assurantiën uit Rucphen is een van de 35 advieskantoren die genomineerd zijn voor de VVP Advies Award 2020. Het kantoor van Frank Backx behoort tot de...

Deterink Financiële Diensten blij met nominatie Advies Award

Deterink Financiële Diensten blij met nominatie Advies Award

Deterink Financiële Diensten uit Tubbergen (Overijssel) is trots op de nominatie voor de Advies Award 2020. Kantooreigenaar Jean Paul Deterink en alle medewerkers...