quote

"Aansprakelijkheidsrisico moet niet de drijfveer zijn om werk te maken van preventie" Advocaat Femke de Jong-Struiksma in VVP 18

stelling

"Woekerpolisdossier zal nooit een bevredigende oplossing voor alle partijen kennen"

Abonneren

Neem nu een abonnement!

VVP, vakblad voor financieel adviseurs, wil met best practices, betekenisvolle ideeën, sprankelende inspiratiebronnen en scherpe visies een bijdrage leveren aan de totstandkoming van de nieuwe financiële advieswereld. Dat wil zeggen: een winstgevende financiële adviessector die bijdraagt aan het welzijn van klanten en medewerkers en aan een gezonde economie voor mens, natuur en samenleving.

 

Wanneer ook u VVP wilt lezen dan kunt u zich via onderstaand formulier aanmelden als abonnee. Voor het assurantie-intermediair geldt een sterk gereduceerd abonnementstarief. De financieel adviseur die beschikt over een Wft-vergunning komt in aanmerking voor het gereduceerde tarief van slechts € 44,50 exclusief BTW. De normale abonnementsprijs van VVP bedraagt € 147,- exclusief BTW.

 

Meld u ook aan voor de e-mailnieuwsbrief VVP Vandaag: Dagelijks het laatste financiële nieuws in uw mailbox.

 

 
      
      
      
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Velden gemerkt met een * zijn verplicht.
 

 

 

* De prijzen zijn inclusief portokosten, exclusief BTW en gelden alleen in Nederland en België. Opzeggingen dienen schriftelijk en uiterlijk zes weken voor het eindigen van de abonnementsperiode te geschieden. Abonnementen gelden voor een jaar en worden - zonder tegenbericht - automatisch verlengd.

 

** Financieel adviseur die beschikt over een Wft-vergunning komt in aanmerking voor het gereduceerde tarief van € 44,50 exclusief BTW en geldt alleen in Nederland en België. Opzeggingen dienen schriftelijk en uiterlijk zes weken voor het eindigen van de abonnementsperiode te geschieden. Abonnementen gelden voor een jaar en worden - zonder tegenbericht - automatisch verlengd.

 

Nijgh Periodieken B.V., uitgever van VVP, legt gegevens vast voor de behandeling van uw aanvraag en wanneer u in het kader van dienstverlening contact heeft met Nijgh Periodieken. Deze gegevens worden gebruikt om een overeenkomst uit te voeren en om u te informeren over voor u relevante producten en diensten van Nijgh Periodieken B.V. en van andere zorgvuldig geselecteerde organisaties. Indien u geen prijs stelt op deze informatie dan kunt u dit schriftelijk doorgeven aan Nijgh Periodieken B.V., o.v.v. wbp.vvp, postbus 122, 3100 AC Schiedam.

 

overig nieuws

  • SCHADEGARANT KIEST VOOR KLEINER NETWERK

    Schadegarant kiest voor een kleiner netwerk in 2016. Dit als belangrijkste onderdeel van een strategische herorIëntatie.  

  • AFM EN DNB: VERANDERINGSBEREIDHEID VERZEKERAARS EN BANKEN IS GROOT

    Bij banken en verzekeraars is er een grote veranderbereidheid en dat de urgentie om te veranderen groot is, zo blijkt uit onderzoek van DNB en AFM onder vijf grote banken en verzekeraars.

  • BOEKJE OVER MEDIATION IN VERZEKERINGSBRANCHE

    De Nederlandse Vereniging van Mediators in de Verzekeringsbranche (NVMV) heeft een boekje uitgegeven om de verzekeringsbranche vertrouwd te maken met het relatief nieuwe fenomeen mediation.

  • PENSIOENADVIES STEEDS VAKER VERMOGENSADVIES (1 reactie)

    Volgens NNEK zal de markt voor vermogensadvisering en vermogensplanning de komende jaren verder groeien. Directeur Egbert Berkhoff zou graag zien dat meer adviseurs de verdiepingsslag maken. Daar hoeven ze overigens niet per se beleggingsadviseur voor te worden. "Door de voortdurende ingrepen in het pensioenstelsel neemt de vraag naar vermogensadvies zeker toe", aldus Berkhoff in VVP 18.

  • BRIGHTNL, FAIRZEKERING EN PENSIOENCAFÉ GENOMINEERD VOOR MARKETING AWARD

    De jury van de Financial Marketing Award heeft uit een shortlist van acht cases er drie genomineerd: Fairzekering, BrightNL en Pensioencafé. De award wordt op 12 november uitgereikt tijdens de Nationale Dag Financiële Marketing, de vakdag voor financieel marketeers georganiseerd door VVP, NIMA en De Baak.

  • MONEYVIEW: VERSCHILLEN IN HYPOTHEEKRENTE NEMEN TOE

    De gemiddelde rente voor een hypotheek van 10 jaar vast op basis van Nationale Hypotheek Garantie is sinds begin 2014 gedaald van 4,1 procent naar 3,23 procent. In januari bedroeg het verschil tussen de duurste en goedkoopste aanbieder circa 0,9 procentpunt, maar per 10 oktober is dit opgelopen tot 1,5 procentpunt. Dit blijkt uit de jaarlijkse ProductRating Hypotheken van MoneyView.

  • "SCHADUWELITE HEEFT NIETS GELEERD VAN CRISIS" (3 reacties)

    "Banken die met belastinggeld gered moesten worden, een grote toename van het aantal huishoudens met torenhoge hypotheekschulden en stijgende werkloosheid. Desondanks probeert een hecht netwerk van bankiers, accountants, advocaten, lobbyisten, toezichthouders en een enkele politicus de geoliede geldmachine zoveel mogelijk te beschermen. Zes jaar later is er onthutsend weinig veranderd."  

  • BETALEN VIA FACEBOOK MET KNAB APP

    Met de Knab App via Facebook of sms geld worden overgemaakt. Volgens Knab is Knab Social uitgebreid getest door Tweakers-panel.

  • AFM-VOORZITTER: SPIJT VAN WOEKERPOLIS (29 reacties)

    "We hebben als bedrijf onvoldoende stil gestaan bij wat de producten doen voor de klanten." Aldus voorzitter Merel van Vroonhoven van de AFM in 'Buitenhof' over de woekerpolissen die mede onder haar verantwoordelijkheid als toenmalige NN-bestuurder zijn verkocht.

  • NDFM: JA MAAR, WAT ALS HET WÉL KAN

    Verandering komt altijd van binnenuit. Dat geldt ook voor financiële marketeers. Als je diep van binnen kijkt, wat wil je dan veranderen? Op welke daden zou je trots (willen) zijn? En wat houdt je tegen om aan het roer van uw eigen professionele leven te gaan staan?

Meer nieuws...

New Financial Forum

KLANT WIL VOORAL DIENSTBAARHEID

Oprechte aandacht, empathie, eerlijkheid. Ofwel dienstbaarheid. Dat is wat klanten willen van een financieel dienstverlener. Dit bleek tijdens de elfde New Financial Inspiration (NFI) van het New Financial Forum, dinsdag bij gastheer a.s.r. in Utrecht.   Met dank aan adviseurs Chris de Bruin en Ozewald Wanrooij betraden zes particuliere klanten het podium: Monika en Willy Uitslag, Els Los en Laurens Bos, Wilma Kemp en Erik Bette. Al snel werd duidelijk dat de klanten grote waardering hebb...   Lees meer »

Toon Berendsen - Consument moet nieuwe financiële wereld beleven