quote

"Schrijven aan boek over de ravage die de financiële schaduwelite in Nederland heeft veroorzaakt maakt me razend" Hoogleraar Ewald Engelen in tweet

stelling

"AFM gaat te ver in zaak Cas Assurantiën"

Adverteren

Informatie over adverteren in VVP en op vvponline.nl

Met VVP bereikt u de decision makers binnen de financiële advieswereld:
VVP is een tweewekelijks verschijnend magazine en bereikt de top van de financieel adviseurs. Stuk voor stuk decision makers die u met uw advertentie wilt bereiken.
Op VVP Online staat gedurende iedere (werk)dag het laatste nieuws uit de branche.

De VVP Nieuwsbrief wordt iedere ochtend via e-mail verspreid en bevat naast het nieuws ook een quote van de dag en de stelling van de week.

 

VVP: Verhelderend, Verdiepend, Praktisch

 

Ervaar de kracht van VVP!

 

Meer informatie?
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Petra Hesselink (010-4274153)


Media-order:
- Carola Sjoukes (010-4274109)

E-mail: p.hesselink@nijgh.nl

Tariefinformatie: tariefkaart VVP

Verschijningsdata: verschijningsdata VVP


Aanleveren van advertentiemateriaal:
Aanlevervoorwaarden (termijn van inzending materiaal: 7 dagen voor verschijning)

Joboptions

 

overig nieuws

  • ING PAST SWO AAN VOOR NIEUWE AANSTELLINGEN

    ING heeft de Intermediaire Overeenkomst aangepast voor intermediairs die een nieuwe aanstelling aanvragen.

  • NN ALS DIRECT WRITER STEEDS VAKER GEVONDEN (2 reacties)

    Steeds meer mensen vinden Nationale-Nederlanden als direct writer van autoverzekering, de conversie is echter nog beperkt. Dat is op te maken uit de jongste Web Performance Scan van 'WUA!'.

  • GOEDE BEGELEIDING VERHOOGT ZICHTBAAR SLAGINGSKANS PE-PLUS EXAMENS (1 reactie)

    Met de juiste begeleiding gaat het slagingspercentage PE-Plus-examens zichtbaar omhoog. Dat is af te leiden uit cijfers van Lindenhaeghe. 

  • CONSUMENTEN ZETTEN AANBIEDERS ONDER DRUK

    Vereniging Eigen Huis (VEH), de Consumentenbond en beleggersvereniging VEB willen dat banken en verzekeraars het rapportcijfer bekendmaken dat zij van de toezichthouder AFM hebben gekregen voor hun klantgerichtheid, de zogenoemde score Klantbelang Centraal. 

  • VOOR JONGE AUTOBESTUURDER VERANDERT NIETS (1 reactie)

    De branche heeft verwonderd gereageerd op de door veel media overgenomen berichtgeving van Geld.nl dat jonge bestuurders met een malus zich straks niet meer zouden kunnen verzekeren.

  • WEGWIJS VERWIJT 'EIGEN HUIS' DUBBELE PET (3 reacties)

    "Vereniging Eigen Huis zou zich moeten afvragen of de dubbele pet van belangenbehartiger op het gebied van wonen én hypotheekadviseur wel te combineren is. Ruim 690.000 leden verwachten dat de hypotheekadviseur VEH even streng en principieel is als de belangenbehartiger VEH. Opnieuw blijkt echter dat daar geen sprake van is", stelt Wegwijs.nl.

  • VERBOND POSITIEF OVER TRANSPARANTIE KLANTBELANG

    ?Het Verbond van Verzekeraars is positief over het voorstel om transparant te maken hoe individuele verzekeringsmaatschappijen vorderen met het centraal stellen van het klantbelang.

  • NOG MEER BANEN WEG IN FINANCIËLE SECTOR (4 reacties)

    De komende vijf jaar verdwijnen nog eens 15.000 banen in de financiële sector. Dat voorziet het UWV.

  • "VERLAAG EVENTUEEL ORV-PREMIE BINNEN WOEKERPOLIS" (3 reacties)

    Consultant Rob Goedhart roept verzekeraars op om - als dat beter is voor de klant - de overlijdensrisicopremie bínnen de woekerpolis te verlagen.

  • KLANT NIET DUBBEL LATEN BETALEN (1 reactie)

    Als een klant die een adviestraject heeft doorlopen bij een adviseur zich rechtstreeks wendt tot de aanbieder, mag het niet zo zijn dat die aanbieder het adviestraject nog eens overdoet en de klant zo met dubbele kosten opzadelt. Dat vindt Bureau D&O.  

Meer nieuws...

New Financial Forum

Hoogste tijd om mee te doen…

Het New Financial Forum bruist. Een trotse korte update. Met trots en genoegen presenteren we de zomereditie van het New Financial Magazine. Dit maal gaan we op zoek naar het hart in de financiële sector. Een editie vol inspiratie hoe de financiële sector met hart, hoofd en handen de consument – en daarmee de samenleving – beter kan dienen. Met bijdragen van onder meer verzekeraar Bart Janknegt, Bancograaf Owen de Vries, ondernemende wereldverbeteraar Marcello Palazzi (o...   Lees meer »

Willem Vreeswijk - Alleen als wij honderd procent verantwoordelijkheid nemen voor alles wat er in ons leven gebeurt, kunnen we een bijdrage leveren aan een nieuwe financiële wereld.