quote

"Benieuwd óf, zo ja wanneer idee @Jongfred draagvlak krijgt. Roepen dit al 20 jaar (oprichting FFP) tegen elkaar" Rob Goedhart

stelling

"Verbied advies door een aanbieder"

Colofon

Colofon

VVP kennis en inspiratie voor financieel adviseurs

 


Uitgegeven door:
Nijgh Periodieken B.V.
Rijkswijkseweg 60 (13e etage), 2516 EH DEN HAAG
Postbus 19949, 2500 CX DEN HAAG

Tel 088-2629100
www.nijgh.nl (menuoptie klantenservice)

 

Uitgever: Rik Stuivenberg

Formule: Kennis- en inspiratiemagazine specifiek gericht op onafhankelijke financieel adviseurs.
VVP heeft als missie ‘adviseurs helpen adviseren’. Wij geloven in het toenemend maatschappelijk belang van onafhankelijk advies in Nederland.
Verschijningsfrequentie: tien inspirerende en ondernemende bewaaredities van de vernieuwde VVP, inclusief het kenniskatern 'Ken je vak!', en drie exclusieve specials met een verdieping op een adviesonderwerp
Internet: www.vvponline.nl
E-mail: vvp@nijgh.nl

Twitter: www.twitter.com/vvpvandaag

Mobiel: www.vvponline.mobi


Hoofdredacteur: Willem Vreeswijk (088-6440624)

Redacteuren: Lennart Kik (088-6440624)
Toon Berendsen (088-6440622)

Persberichten: persbericht@vvponline.nl

Vaste medewerkers

Advertentieverkoop: Petra Hesselink (088-6440623)
e-mail: adv.vvp@nijgh.nl


Traffic: Carola Sjoukes (088-6440631)

Abonnementenservice: 088 22 666 16

Marketing (088-6440629)


Abonnementsprijs binnenland: € 158,-*

ATP abonnement: € 51,-*

Abonnementsprijs België: € 158,-

Los nummer: € 8,75*

www.vvponline.nl/abonneren
 

 

* prijzen zijn exclusief BTW

overig nieuws

Meer nieuws...

New Financial Forum

TIJD OM TE SCHAKELEN, 5 OKTOBER 2017

Max Wohlgemuth Kitslaar reed op zijn zwart-witte Moto Guzzi uit 1976 in zes maanden van Chili naar New York en sprak met ondernemers van tweeëndertig bedrijven uit zes landen die de verantwoordelijkheid nemen om de wereld beter te maken. Over zijn avontuur schreef hij het boek ‘Tijd om te schakelen’, vertaald in het Engels en Spaans.   “Het belangrijkste is om te beginnen, om aan de slag te gaan. Bedrijven kunnen het zich niet veroorloven om af te wachten tot hu...   Lees meer »

Willem Vreeswijk - Alleen als wij honderd procent verantwoordelijkheid nemen voor alles wat er in ons leven gebeurt, kunnen we een bijdrage leveren aan een nieuwe financiële wereld.