De klant beschikt

Klant1

Hoe oordeelt de klant over zijn of haar adviseur? Een greep uit tienduizenden reviews online. Opvallend: wie heel goed zoekt, vindt op advieskeuze wel eens een mindere beoordeling. Ook opvallend: kantoren van ABN Amro werden vaak beoordeeld, maar kregen geen score.

Komt afspraken niet na. Terugbellen over een uur en vervolgens helemaal niet teruggebeld worden.

Over Hypotheek Visie Oldenzaal (gemiddeld 8,4 op Advieskeuze. nl, gebaseerd op 17 reviews over hypotheken)

 

De adviseur komt zijn afspraken niet na.

Over ABN Amro Den Helder (13 reviews op Advieskeuze.nl, maar nog geen score)

 

Zeer bevlogen, professioneel en empathisch.

Over ABN Amro Rotterdam (323 reviews op Advieskeuze.nl, maar nog geen score)

 

Totaal geen service meer aangaande in 2008 afgesloten hypotheek na relatiebreuk. Laatste gesprek was in 2014, de adviseur stond gewoon al de deur open te houden terwijl ik nog vragen had, intermediairwijziging gedaan naar de Hypotheekshop, daar lukte het wel om hypotheek op mijn naam te krijgen zelfs zonder gebruik NHG! Waardeloze adviseur, ga dus niet naar de Hypotheker! Ik woon nog met veel plezier in dezelfde woning.

Over De Hypotheker Den Helder (gemiddeld 6,6 op Advieskeuze. nl, gebaseerd op 28 reviews over hypotheken)

 

We zijn twee jaar bezig geweest met de aanpassing van onze hypotheek in verband met een scheiding. Afspraken werden steeds verzet en niet nagekomen. We hebben vier verschillende hypotheekadviseurs gehad en toen het in kannen en kruiken was, werd het ineens weer ingetrokken. Het zijn onbeschofte mensen op het kantoor aan de Hoofdstraat, zowel de hypotheekadviseur als een collega. Uiteindelijk zijn we naar een onafhankelijke hypotheekadviseur gegaan en die heeft ons plan voorgelegd aan de afdeling hypotheken van de ABN Amro, toen was het binnen twee weken geregeld!

Over ABN Amro Apeldoorn (190 reviews op Advieskeuze, maar nog geen score)

 

Wij zijn in september begonnen met informatie opvragen omtrent het openbreken van onze hypotheek. Het proces was er echter één met erg veel fouten, elke keer kregen we offertes of documenten die we moesten ondertekenen waarin fouten vermeld stonden, die in onze ogen simpel voorkomen hadden kunnen worden. Het varieerde hierbij van onze woning/adres, hypotheekvorm en som en delen. Dit getuigde niet van een professionele aanpak en goede serviceverlening.

Over Hypotheek Visie Amsterdam (gemiddeld 9,5 op Advieskeuze.nl, gebaseerd op 101 reviews, waarvan 100 over hypotheken)

 

De adviseur neemt de tijd.

Over Van Lent & Partners te Rotterdam (gemiddeld 9,4 op Advieskeuze.nl, gebaseerd op 16 reviews, waarvan 13 over hypotheken, 1 over lenen en 2 over verzekeringen)

 

Vriendelijk, maar ook wel haastig en slordig.

Over De Hypotheker Zwolle (gemiddeld 9,3 op Advieskeuze.nl, gebaseerd op 84 reviews, waarvan 83 over hypotheken)

 

Moest mijn eigen advies maken over mijn bestaande hypotheek.

Over ABN Amro Amsterdam (19 reviews op Advieskeuze.nl, maar nog geen score)

 

Onzorgvuldigheid en slechte communicatie.

Over Eigen Huis Hypotheekadvies (74 reviews op Advieskeuze.nl, maar nog geen score)

Reactie toevoegen

 
Editie
Kalkman: "het gaat nog steeds niet om de klant"

Kalkman: "het gaat nog steeds niet om de klant"

"Het gaat nog steeds om systemen, regels en de aandeelhouders, niet om klanten." Dat vindt Antoinette Kalkman van Nationale Waarborg in Elsevier. Het tijdschrijft:...

"klant belangrijker vinden dan eigen winstmarge"

"klant belangrijker vinden dan eigen winstmarge"

"Het vertrouwen zal pas terugkeren als de financiële sector duidelijk maakt de klant belangrijker te vinden dan de eigen winstmarge." Aldus econoom...

Financiële klant vertrouwt vooral familie en adviseur

Financiële klant vertrouwt vooral familie en adviseur

De financiële consument heeft het meeste vertrouwen in zijn familie als het gaat om financieel advies. Financieel adviseurs zijn een goede tweede. Dat is te...

"klant wil meer informatie van verzekeraar ontvangen"

"klant wil meer informatie van verzekeraar ontvangen"

In Nederland ligt het vertrouwen in de verzekeraars lager dan wereldwijd het geval is. Volgens EY moeten verzekeraars meer met hun klanten communiceren. In Nederland...

"adviseur moet meer uitgaan van klant"

"adviseur moet meer uitgaan van klant"

"Naar mijn mening zouden adviseurs als de wiedeweerga moeten gaan experimenteren met de vele nieuwe communicatiemiddelen die er zijn." Aldus consultant...

Klant wil vooral dienstbaarheid

Klant wil vooral dienstbaarheid

Oprechte aandacht, empathie, eerlijkheid. Ofwel dienstbaarheid. Dat is wat klanten willen van een financieel dienstverlener. Dit bleek tijdens de elfde New Financial...

Wat wil de klant

Wat wil de klant

New Financial Forum/VVP organiseert op dinsdagmiddag 14 oktober de inspiratiebijeenkomst 'Wat wil de klant?'. Deelnemers gaan in gesprek met échte klanten....

New Financial inspiration: wat wil de klant

New Financial inspiration: wat wil de klant

New Financial Forum/VVP organiseert op dinsdagmiddag 14 oktober de inspiratiebijeenkomst 'Wat wil de klant?'. Deelnemers gaan in gesprek met échte klanten....