De klant beschikt

klant4

Hoe oordeelt de klant over zijn of haar adviseur? Een willekeurige greep uit tienduizenden reviews online.

Vriendelijk, duidelijk en gezellig :)

Over Daleman & De Jong uit Groningen (gemiddeld 9,4 op Advieskeuze.nl,over 222 reviews, waarvan 181 over hypotheken en 29 over verzekeringen).

 

De adviseur is een zeer goede hypotheekadviseur. In het eerste oriënterende gesprek over een nieuwe hypotheek, vanwege scheiding en verhuizing, hebben we heel uitgebreid gepraat over alle mogelijkheden, kosten en het traject. Toen er een huis in zicht kwam zijn we verder gaan praten. De adviseur schakelt heel snel, geeft goede informatie en is zeer goed bereikbaar, zowel telefonisch als per email, binnen en buiten kantooruren. Communicatie is bij het regelen van een hypotheek voor de aankoop van een huis (in deze hectische tijden zeker) heel belangrijk en daarin handelt de adviseur perfect! Daarnaast heeft hij jarenlange ervaring en weet heel goed wat er speelt op de hypotheekmarkt. Kortom ik ben zeer tevreden en kan hem van harte aanraden.

Eveneens over Franken Financieel Aviesbureau uit Hilversum (gemiddeld 9.5 op Advieskeuze.nl, gebaseerd op 47 reviews, waarvan 46 over hypotheken en 1 over financial planning).

 

Erg duidelijk geeft je tijd en kijk gemak goed advies waarop je op moet letten bij kopen van woning. Ze laat je ook op je gemak voelen, vriendelijke ontvangst en heb zelf meerdere collega’s en vrienden aangeraden bij Matrix. Ze denken ook met je mee en helpen je door het hele proces. Wij zijn dolgelukkig met de hulp en de tijd die ze in ons hebben geïnvesteerd, vooral omdat wij totaal geen idee hebben wat er allemaal komt kijken bij het kopen van een woning. Zelfs na de aankoop kunnen we nog altijd bij ze terecht met onze vragen.

Over Matrix Financiele Diensten + Verzekeringen uit Heerlen (gemiddeld 9,9 op Advieskeuze.nl, gebaseerd op 200 reviews, waarvan 143 over hypotheken en 53 over verzekeringen).

 

Met bovengemiddeld inzet wist de adviseur ons complex geval tot een positief resultaat te brengen. Altijd bereikbaar, eerlijk en zeer vakkundig werden wij geholpen om de aankoop van ons huis te realiseren. Niet te vergeten dat men dit alles voor een eerlijke prijs krijgt, vooraf afgesproken en helder uitgelegd.

Over JT Financiële Diensten uit Goes (gemiddeld 8,4 op Indenpender.nl. Dit is het gewogen gemiddelde uit totaal 115 waarnemingen: 103 reviews en 12 kwaliteitschecks).

 

Vergeleek meerdere hypotheekverstrekkers en keek zorgvuldig naar onze persoonlijke situatie. Ondanks dat het moeilijk leek om een hypotheek te krijgen is het na de inspanning van de adviseur toch gelukt.

Over Franken Financieel Adviesbureau uit Hilversum (gemiddeld 7,9 op Independer.nl. Dit is het gewogen gemiddelde uit 68 reviews en 13 kwaliteitschecks.

 

Bij Hypotheekplatform in Rotterdam werden wij bij de aankoop van ons eerste huis uitstekend geholpen. De adviseur nam de tijd en moeite om alles rustig en duidelijk uit te leggen en was altijd op zeer korte termijn beschikbaar om onze vragen te beantwoorden. Op het kantoor werden wij bovendien altijd vriendelijk ontvangen met een kop koffie en kregen wij professioneel advies en hulp bij het afsluiten van onze eerste hypotheek voor een goede prijs. Hypotheekplatform is iedereen aan te raden.

Over HypotheekPlatform Rotterdam (gemiddeld 9,6 op Independer, 9,6. Dit is het gewogen gemiddelde uit totaal 332 waarnemingen: 268 reviews en 64 kwaliteitschecks.)

 

Ziet u een opvallende review voor deze rubriek? Stuur hem naar vvp@nijgh.nl

Reactie toevoegen

 
Editie
Kalkman: "het gaat nog steeds niet om de klant"

Kalkman: "het gaat nog steeds niet om de klant"

"Het gaat nog steeds om systemen, regels en de aandeelhouders, niet om klanten." Dat vindt Antoinette Kalkman van Nationale Waarborg in Elsevier. Het tijdschrijft:...

"klant belangrijker vinden dan eigen winstmarge"

"klant belangrijker vinden dan eigen winstmarge"

"Het vertrouwen zal pas terugkeren als de financiële sector duidelijk maakt de klant belangrijker te vinden dan de eigen winstmarge." Aldus econoom...

Financiële klant vertrouwt vooral familie en adviseur

Financiële klant vertrouwt vooral familie en adviseur

De financiële consument heeft het meeste vertrouwen in zijn familie als het gaat om financieel advies. Financieel adviseurs zijn een goede tweede. Dat is te...

"klant wil meer informatie van verzekeraar ontvangen"

"klant wil meer informatie van verzekeraar ontvangen"

In Nederland ligt het vertrouwen in de verzekeraars lager dan wereldwijd het geval is. Volgens EY moeten verzekeraars meer met hun klanten communiceren. In Nederland...

"adviseur moet meer uitgaan van klant"

"adviseur moet meer uitgaan van klant"

"Naar mijn mening zouden adviseurs als de wiedeweerga moeten gaan experimenteren met de vele nieuwe communicatiemiddelen die er zijn." Aldus consultant...

Klant wil vooral dienstbaarheid

Klant wil vooral dienstbaarheid

Oprechte aandacht, empathie, eerlijkheid. Ofwel dienstbaarheid. Dat is wat klanten willen van een financieel dienstverlener. Dit bleek tijdens de elfde New Financial...

Wat wil de klant

Wat wil de klant

New Financial Forum/VVP organiseert op dinsdagmiddag 14 oktober de inspiratiebijeenkomst 'Wat wil de klant?'. Deelnemers gaan in gesprek met échte klanten....

New Financial inspiration: wat wil de klant

New Financial inspiration: wat wil de klant

New Financial Forum/VVP organiseert op dinsdagmiddag 14 oktober de inspiratiebijeenkomst 'Wat wil de klant?'. Deelnemers gaan in gesprek met échte klanten....