De klant beschikt

Klant1

Hoe oordeelt de klant over zijn of haar adviseur? Een willekeurige greep uit tienduizenden reviews online.

De adviseur heeft uitgebreid de tijd genomen om te onderzoeken welke aanbieder en welke aanbieding het beste bij mij past, hierbij hield hij ook rekening met de voorwaarden. Alle vragen en opmerkingen die ik had werden netjes en duidelijk beantwoord. Hierdoor heb ik er veel vertrouwen in dat ik de beste deal heb, die ook over een aantal jaar nog prima past. Bij alle aanvragen en processtappen was de adviseur nauw betrokken, kort op de bal en oog voor detail. En dat werkt super ijn.

Van Koesveld Hypotheken en Verzekeringen uit Barneveld (gemiddeld 9,8 op Advieskeuze.nl, gebaseerd op 163 reviews)

 

Bij het kopen van een huis komt veelkijken. De adviseur heeft de inanciering perfect geregeld. Hij zit vol goede adviezen, denkt met je mee en zorgt ervoor dat je geen onverantwoordelijke inanciering aangaat. Ook is hij, belangrijk voor ons, altijd bereikbaar en wimpelt je dan niet af, maar zorgt voor een duidelijk en helder antwoord. Verder is de zorg na het afsluiten van de hypotheek uitstekend!

Over Poelhekke Financiële Planning uit Rotterdam (gemiddeld 8,8 op Independer.nl, gebaseerd op 91 reviews)

 

Nu pas begrijp ik hoe belangrijk een goede onafhankelijke adviseur is. In onze situatie maakten we direct bij de bank geen kans aangezien één van ons een nul uren contract heeft en waarbij ook de optelsom van inkomen van de afgelopen drie jaren onvoldoende was. Daarna bij Opmaat Verlaan een afspraak gemaakt die ons alles zeer duidelijk heeft uitgelegd (waaruit bleek dat het wel mogelijk is) en de tijd voor ons heeft genomen. Daarna was er goede en snelle communicatie via telefoon en mail. Hij heeft het voor elkaar gekregen en inmiddels zijn we trotse bezitters van een huis. Aanrader dus!

Opmaat Financieel Adviseurs uit Woerden (gemiddeld 7,8 op Independer.nl, gebaseerd op 140 reviews en gemiddeld 9,2 op Advieskeuze.nl, gebaseerd op 18 reviews)

 

Adviseur geeft op een prettige en snelle manier advies. Bij alles wat je mailt of belt krijg je direct antwoord. Niet alleen bij het regelen van de oversluiting van de hypotheek maar ook bij advies en vragen over de bijhem lopende verzekeringen. Wij zijn al jaren bij hem en hebben alleen maar goede ervaringen.

Over Escalera Verzekeringen & Hypotheken uit Nieuwegein(gemiddeld 9,9 op Advieskeuze.nl, gebaseerd op 102 reviews)

 

Geen aanrader als je je hypotheek snel wil afsluiten. Je mag geen direct contact hebben met de bank, daarvoor moet EyeOpen voor joubellen. EyeOpen bepaalt zelf wanneerzij daar tijd voor hebben.

Over EyeOpen uit Amsterdam (gemiddeld 1 van de 5 sterren, gebaseerd op twee beoordelingen)

 

Zeer betrouwbaar, correct, behulp-zaam en duidelijk en weet wat ze doet. Ze gaf me een geruststellend gevoel. zonder haar zou ik er zelf niet goed uit zijn gekomen. She is the best.

Paffen+ verzekeringen & financiële diensten uit Landgraaf (gemiddeld 9,7 op Advieskeuze.nl, gebaseerd op 65 reviews)

 

Een goed bedrijf waar je je al snel op je gemak voelt door de professionele benadering van de adviseur. Er wordt duidelijk uitgelegd wat de mogelijkheden en ook de nadelen zijn. Een goed en eerlijk advies gekregen, en uiteindelijk mijn financiering naar tevredenheid rond gekregen. Kortom zeer tevreden.

Over Baar Financieel Advies uit Bussum (gemiddeld 8,1 op Independer.nl, gebaseerd op 176 reviews)

Reactie toevoegen

 
Editie
Kalkman: "het gaat nog steeds niet om de klant"

Kalkman: "het gaat nog steeds niet om de klant"

"Het gaat nog steeds om systemen, regels en de aandeelhouders, niet om klanten." Dat vindt Antoinette Kalkman van Nationale Waarborg in Elsevier. Het tijdschrijft:...

"klant belangrijker vinden dan eigen winstmarge"

"klant belangrijker vinden dan eigen winstmarge"

"Het vertrouwen zal pas terugkeren als de financiële sector duidelijk maakt de klant belangrijker te vinden dan de eigen winstmarge." Aldus econoom...

Financiële klant vertrouwt vooral familie en adviseur

Financiële klant vertrouwt vooral familie en adviseur

De financiële consument heeft het meeste vertrouwen in zijn familie als het gaat om financieel advies. Financieel adviseurs zijn een goede tweede. Dat is te...

"klant wil meer informatie van verzekeraar ontvangen"

"klant wil meer informatie van verzekeraar ontvangen"

In Nederland ligt het vertrouwen in de verzekeraars lager dan wereldwijd het geval is. Volgens EY moeten verzekeraars meer met hun klanten communiceren. In Nederland...

"adviseur moet meer uitgaan van klant"

"adviseur moet meer uitgaan van klant"

"Naar mijn mening zouden adviseurs als de wiedeweerga moeten gaan experimenteren met de vele nieuwe communicatiemiddelen die er zijn." Aldus consultant...

Klant wil vooral dienstbaarheid

Klant wil vooral dienstbaarheid

Oprechte aandacht, empathie, eerlijkheid. Ofwel dienstbaarheid. Dat is wat klanten willen van een financieel dienstverlener. Dit bleek tijdens de elfde New Financial...

Wat wil de klant

Wat wil de klant

New Financial Forum/VVP organiseert op dinsdagmiddag 14 oktober de inspiratiebijeenkomst 'Wat wil de klant?'. Deelnemers gaan in gesprek met échte klanten....

New Financial inspiration: wat wil de klant

New Financial inspiration: wat wil de klant

New Financial Forum/VVP organiseert op dinsdagmiddag 14 oktober de inspiratiebijeenkomst 'Wat wil de klant?'. Deelnemers gaan in gesprek met échte klanten....