Tips voor de adviseur

✓ De belangrijkste tip: weet wat de mogelijkheden zijn! Vaak kan er meer dan u misschien denkt. Juist door uitkomst te bieden als uw klant iets wil verzekeren wat niet alledaags is, bewijst u uw waarde als adviseur.

✓ Realiseer u ook dat wat u niet alledaags vindt, voor uw klant de normaalste zaak van de wereld is. Door goed te luisteren, krijgt u een beeld van de risico’s en kunt u adviseren over relevante dekkingen. Denk daarbij niet alleen aan Brand, Inbraak en Vandalisme, maar bijvoorbeeld ook aan Inductie & Overspanning, Opruimingskosten en Bedrijfsschade .

✓ Doordat de kans op schade bij niet alledaagse risico’s in de regel hoger is, zijn de premies dat ook. In de praktijk blijkt dat klanten dat goed begrijpen. Staar u daarom niet blind op de premie. Deskundige service, ervaring met niet alledaagse risico’s en efficiënte schadeafhandeling zijn zeker zo belangrijk.

Reactie toevoegen

 
Editie