Huis & Hypotheek opent online vestigingen

Joep Peerdeman

Huis & Hypotheek heeft 13 online vestigingen geopend binnen een nieuw bedieningsconcept. Het zijn volwaardige vestigingen in gebieden waar tot op heden nog geen Huis & Hypotheek-winkel gevestigd was.

De vestigingen worden volledig gerund door franchisenemers maar dan zonder dat er sprake is van een daadwerkelijke winkel in het straatbeeld. 

Via online toepassingen, zoals advies via de webcam, staat laagdrempelige toegang tot onafhankelijk financieel advies aan consumenten centraal. Tevens geeft Huis & Hypotheek "op deze manier haar franchisenemers de kans om hun klanten een mix te bieden van advies op afstand en traditioneel advies in de winkel, afhankelijk van de behoefte van de klant".

Joep Peerdeman, Formule Manager bij Huis & Hypotheek: ‘‘Voor onze franchisenemers biedt het de mogelijkheid om laagdrempelig een nieuwe vestiging te beginnen in een ander werkgebied en te experimenteren met advies op afstand, zonder dat dit ten koste gaat van hun huidige klantengroep.’’

De nieuwe online vestigingen zijn in Alphen aan den Rijn, Amsterdam, Arnhem, Beverwijk - Heemskerk, Bunschoten, Den Helder, Ede, Eindhoven, Gorinchem, Leeuwarden, Waalwijk, Zaandam en Zeist.

Huis & Hypotheek telt, inclusief deze 13 nieuwe online vestigingen, nu in totaal 62 vestigingen. De verwachting is dat er per 1 januari 2018 in totaal 20 nieuwe online vestigingen geopend zullen zijn.

Reactie toevoegen

 
Webinar 'Tien tips voor je website'

Webinar 'Tien tips voor je website'

Dutch Media Lab organiseert 21 juni om 11 uur in samenwerking met Bureau DFO en Faster Forward het webinar ‘Tien tips voor je website! Optimaliseer je website...

Duidelijk zijn over gepersonaliseerd aanbod

Duidelijk zijn over gepersonaliseerd aanbod

Bedrijven die consumenten online een gepersonaliseerd aanbod doen, moeten de consument daarover informeren vóór de aankoop. Een aanbod kan bijvoorbeeld...

Nepreviews en misleidende zoekresultaten vanaf mei wettelijk verboden

Nepreviews en misleidende zoekresultaten vanaf mei wettelijk verboden

Een verbod op het (laten) plaatsen van valse consumentenbeoordelingen bij webwinkels en digitale platforms gaat vanaf 28 mei dit jaar in. De Eerste Kamer heeft ingestemd...

Toezichthouders willen betere voorlichting over online gebruik gegevens

Toezichthouders willen betere voorlichting over online gebruik gegevens

Bedrijven, instellingen en overheden moeten mensen beter voorlichten hoe zij hun gegevens online gebruiken. Dat vinden de Autoriteit Consument en Markt (ACM), de...

Excellent Finance beste hypotheekadvieskantoor van Nederland

Excellent Finance beste hypotheekadvieskantoor van Nederland

"De gemiddelde rating van een hypotheekadvieskantoor is 7,4 waar de rest van de markt blijft steken op een 7,07", aldus de 'Marktflitsen Special, Kwaliteitsrating...

Drie kwart twijfelt aan betrouwbaarheid online informatie over financiële producten

Drie kwart twijfelt aan betrouwbaarheid online informatie over financiële producten

Bijna driekwart (74 procent) van de Nederlanders twijfelt weleens aan de betrouwbaarheid van informatie op het internet over financiële producten. Dit blijkt...

AFM tegen betaalde Top 3 in vergelijkingen

AFM tegen betaalde Top 3 in vergelijkingen

De meeste vergelijkingssites tonen volgens de AFM na het maken van een vergelijking eerst een betaalde Top 3. De AFM vindt dit niet wenselijk. De volgorde van een...

ACM werkt aan leidraad online beslisomgeving

ACM werkt aan leidraad online beslisomgeving

De ACM gaat een leidraad opstellen die onder andere invulling moet geven aan de reikwijdte van de zorgplicht voor bedrijven bij de inrichting van online beslisomgevingen....

CMIS Franchise: Ockto ook in acceptatiefase

CMIS Franchise: Ockto ook in acceptatiefase

De Hypotheekshop en Huis & Hypotheek gaan ook in de acceptatiefase werken met Ockto, om te beginnen bij hypotheken van Argenta. Joep Peerdeman, manager Operations...

AFM in Adfiz Magazine: "Ideaal is én goedkoop én 24/7 toegankelijkheid én goed advies"

AFM in Adfiz Magazine: "Ideaal is én goedkoop én 24/7 toegankelijkheid én goed advies"

"Voor ons is de vraag: hoe kunnen we de regels zo interpreteren dat de markt voor online onafhankelijk advies zich goed ontwikkelt?" Dat zegt Reinier Pollmann (programma-manager...