Thuiswinkel Waarborg voor pc Hooft online

Uitvaart VVP 2-2012

PC Hooft heeft naar eigen zeggen als eerste in de uitvaartbranche het certificaat Thuiswinkel Waarborg verkregen.

Het Thuiswinkel Waarborg is het kwaliteitskeurmerk voor het kopen van producten en diensten via internet. Het Thuiswinkel Waarborg is opgericht in 2001. Het keurmerk wordt door de Consumentenbond ondersteund. Momenteel zijn er meer dan 1500 leden die het Thuiswinkel Waarborg voeren. De leden van Thuiswinkel.org worden jaarlijks gecertificeerd door de Stichting Certificering Thuiswinkel Waarborg.

Volgens PC Hooft is Uitvaart Compact de goedkoopste, geheel op internet te regelen, uitvaart. Een anders vormgegeven uitvaart ontwikkeld voor een snel groeiende groep mensen, die niets meer dan het noodzakelijke wenst. Voor hen en voor degenen, die eenvoudigweg het geld niet hebben en zich ook niet in de schulden kunnen of willen steken om een traditionele uitvaart te betalen, is deze dienstverlening bedoeld.

Bij Uitvaart Compact kan bij leven ook vóóraf de toekomstige uitvaart worden vastgelegd. Dit kan door middel van een éénmalige storting op een rentedragende depositorekening of door middel van het afsluiten van een verzekering. Door het betalen van een periodieke premie wordt een gespreide betaling gerealiseerd terwijl er dekking is.

PC Hooft Online is onderdeel van de PC Hooft Groep, de verzekeraar en verzorger van uitvaarten.