VVP 13 november 2018


1-10 van 35 resultaten


Vriendendienst

Vriendendienst

Een mens kan zich vaak bedonderd voelen. Trouwe klanten worden nog zelden in het zonnetje gezet. Bedrijven als Bol.com of Nespresso begrijpen dit vaak wel. Als je...

Klant profiteert van overnames

Klant profiteert van overnames

“Een grote omzet opent meer deuren dan een omzet van een paar miljoen.” Dat is eenvoudig gezegd de ratio achter de overnames die Heilbron pleegt, aldus...

Een lesje leren...

Een lesje leren...

Je bent rasondernemer, je onderneemt met hart en ziel en toch gaat het fout. Achter elk faillissement gaat een persoonlijk drama schuil en uit elk faillissement...

Verzekeraars, kies voor de klant

Verzekeraars, kies voor de klant

Normaal ben ik niet zo van het klagen. Zie persoonlijk veel meer in het beoordelen van situaties, om er vervolgens iets positiefs mee doen en er een uitdaging...

Woekerpolisaffaire lag al op de loer

Woekerpolisaffaire lag al op de loer

Het verwijt aan de levensverzekeraars in de woekerpolisaffaire is, dat ze veel te hoge kosten rekenden in hun beleggingsverzekeringen. Wat daar ook van waar is,...

Annelies Schoonderbeek

Annelies Schoonderbeek

Zeven vragen aan: Annelies Schoonderbeek (By Annelies, Zwolle) 1. Wat drijft jou als adviseur, wat maakt jouw vak uniek? Het willen helpen van mensen, dat zat...

Prachtig nieuw verdienmodel

Prachtig nieuw verdienmodel

De financiële crisis kreeg geen vat op KOK Advies. Het kantoor had tijdig de bakens verzet, onder meer in de vorm van verbreding van het aanbod. “De financieel...

Digitaal portaal ondersteunt advies

Digitaal portaal ondersteunt advies

Via de Veldsink Academy bewaakt Veldsink Adviesgroep de kwaliteit van advies. De uitbouw van de academy is één van de vele zaken waarmee Jeannette...

Van Arena-arrest naar affectieschade

Van Arena-arrest naar affectieschade

(artikel Partner in Kennis door Turien & Co.) U kent hem vast nog wel: het Arena-arrest. Voor het dagelijkse vervoer van en naar de Amsterdam Arena heeft de...

Alleen partijen met resolutieplan adviseren?

Alleen partijen met resolutieplan adviseren?

(door redactie VVP) Verzekeraars zijn niet zo belangrijk voor het financiële systeem als systeembanken. Toch gaat DNB resolutieplannen opstellen voor verzekeraars...

Quote van de dag
Vraag over dekking zakelijke laptop op oude inboedelverzekering werd gekwalificeerd als goede vraag. Gemeten aan de tijd die ik vervolgens in de wacht sta, zelfs een héle goede vraag. #advieswaarde

Vraag over dekking zakelijke laptop op oude inboedelverzekering werd gekwalificeerd als goede vraag. Gemeten aan de tijd die ik vervolgens in de wacht sta, zelfs een héle goede vraag. #advieswaarde

Financieel adviseur Maarten Koster in tweet

Stelling

AFM moet verduidelijken wat nazorg inhoudt

Recente editie
Recente editie

Heilbron is een bedrijf dat voortkomt uit meerdere fusies. En het is nog niet gedaan met de overnames. “Als de consolidatie onder verzekeraars en adviseurs doorgaat, zullen ook wij moeten blijven groeien om een serieuze partij in de markt te blijven”, zegt Dennis Massaar, mede-eigenaar van Heilbron, in vakblad VVP7. AOV-specialist Arnoud Wennekus schrijft over de gevolgen van continue overnames op de AOV-markt en ook Peter Taylor Parkins (Taylor Mates) stort zich op het onderwerp fusies. Ondernemer Ralph van Dam begaf zich langs de afgrond, maar wist zich uiteindelijk staande te houden.

Bekijk de inhoud
Events
VVP Event Communicatie: wat vertel ik mijn klant?

VVP Event Communicatie: wat vertel ik mijn klant?

Het VVP Event Communicatie: wat vertel ik mijn klant? vindt plaats op woensdagmiddag 28 november in het VNAB Kenniscentrum in Rotterdam. Dit event biedt heldere tips en tools om voor de klant relevante en noodzakelijke informatie eenvoudig en helder uit te leggen. Mogelijke doelen: werving nieuwe klanten, behoud bestaande klanten en meer vertrouwen...

Kansen en risico's Social Media voor advieskantoren

Kansen en risico's Social Media voor advieskantoren

VVP Event Communicatie Wat vertel ik mijn klant? Van krommunicatie naar effectieve communicatie Woensdagmiddag 28 november, VNAB Kenniscentrum, Rotterdam. Dit nieuwe VVP Event biedt heldere tips en tools om voor de klant relevante en noodzakelijke informatie eenvoudig en helder uit te leggen. Mogelijke doelen: werving nieuwe klanten, behoud bestaande...

Nieuwsbrief
Wil je op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief!