Achmea-labels in zee met terugvinddienst Brightmaven

René Kruijs Achmea 2016

De Achmea-labels Centraal Beheer, Interpolis, FBTO en Avéro gaan in zee met Brightmaven. De vier schadeverzekeraars zetten Brightmaven in voor het terugvinden van gestolen voertuigen van zakelijke en particuliere klanten.

“Met de inzet van de technologie en dienstverlening van Brightmaven willen wij gestolen voertuigen van onze klanten snel terugvinden en zo de gezamenlijke schadelast beperken", zegt René Kruis, directeur Schadeverzekeren bij Achmea.
Brightmaven heeft een eigen team van specialisten en de technologie om gericht te zoeken naar gestolen auto’s, boten, machines, sieraden en elektronica. Door het proces te optimaliseren en te automatiseren neemt de terugvindkans toe en wordt diefstal dus steeds minder interessant. Volgens CEO Han Stoffels "combineert Brightmaven haar expertise, netwerken en systemen om zo een lerend ecosysteem te bouwen tegen diefstal en verduistering".

Reactie toevoegen

 
Interpolis verwacht verdubbeling aantal inbraken rondom kerst

Interpolis verwacht verdubbeling aantal inbraken rondom kerst

Tijdens de kerstdagen worden per dag 49 procent meer inbraken verwacht dan tijdens de dagen voor kerst. Dat blijkt uit de InbraakBarometer van Interpolis. Over heel...

Centraal Beheer helpt VvE’s bij verduurzamen appartementen

Centraal Beheer helpt VvE’s bij verduurzamen appartementen

Centraal Beheer heeft een aanpak ontwikkeld die VvE’s wil stimuleren en helpen bij verduurzaming van appartementen. De aanpak loopt van inzicht, begeleiding...

Verduurzaming woning vaak met eigen geld betaald

Verduurzaming woning vaak met eigen geld betaald

Grootste struikelblok om de woning te verduurzamen, is nog steeds onvoldoende geld. Dit speelt bij een derde van de in opdracht van Centraal Beheer ondervraagden....

Centraal Beheer: bereidheid tot verduurzaming woning is groot

Centraal Beheer: bereidheid tot verduurzaming woning is groot

Bijna de helft van de Nederlanders wil de woning (huur en koop) verdergaand verduurzamen, zo blijkt uit het tweede MeMo2-trendonderzoek van november, uitgevoerd...

Fors meer juridische geschillen in aanloop naar Black Friday

Fors meer juridische geschillen in aanloop naar Black Friday

Het aantal juridische geschillen tussen consumenten en webshops laat ten opzichte van 2021 een verdriedubbeling zien, dat blijkt uit cijfers van verzekeraar Interpolis....

"Zorg bij mkb over conflcten over hogere salarissen"

"Zorg bij mkb over conflcten over hogere salarissen"

Mkb'ers zoeken steeds vaker nieuwe werknemers onder ouderen en mensen met een beperking en hebben tegelijkertijd zorgen over mogelijke conflicten met de huidige...

Auto en verzekering geïntegreerd

Auto en verzekering geïntegreerd

“Voor de verzekering wordt alleen naar de risico’s van het object, de Lightyear, gekeken en niet naar de verzekeringnemer.” Aldus Interpolis en...

Finale VVP Advies Award 2022 in beeld

Finale VVP Advies Award 2022 in beeld

Bekijk de beeldimpressie van Jeffrey Korte van de zinderende finale van de VVP Advies Award 2022 in de belevingsstudio’s van First Impression in Tilburg. [object...

“Waken voor een najaar met toenemend verzuim”

“Waken voor een najaar met toenemend verzuim”

Interpolis constateert een flinke toename van het aantal verzuimmeldingen en roept op aandacht te houden voor maatregelen tegen corona. René Voets, directeur...

Een digitale toekomst kan niet zonder klantrelaties

Een digitale toekomst kan niet zonder klantrelaties

(Partner in kennis Centraal Beheer in katern Digitale Revolutie in VVP 4-2022) Centraal Beheer staat hoog aangeschreven als het om klantcontact gaat. ‘Even...