Centraal Beheer komt met dienst voor telefoonreparatie

Marteyn Roose

Centraal Beheer introduceert volgens eigen zeggen als eerste verzekeraar een dienst voor telefoonreparatie. Ook voor niet-klanten. Marteyn Roose, directeur bij Centraal Beheer: “De markt voor reparatie kent veel aanbieders en grote verschillen in prijs en kwaliteit. Door gebruik te maken van herstellers uit ons netwerk kunnen we zorgen voor een goed prijs- kwaliteitverhouding en weten we dat de reparateurs betrouwbaar zijn.” 

Het is eenvoudig om via de website van Centraal Beheer een reparatieafspraak te maken. Dit kan op een servicepunt of op een locatie die voor de gebruiker handig is. Herstel gebeurt alleen met originele lcd-schermen en met 12 maanden garantie.

Roose: “Wij willen altijd een oplossing kunnen bieden. Zo hebben wij vorig jaar de Schadeherstelservice voor auto’s geïntroduceerd om snel en eenvoudig een keuze te maken voor een goede hersteller bij schade die niet onder de verzekering valt."

Reactie toevoegen

 
"Maak oriënteren op voorzorgsmaatregelen arbeidsongeschiktheid verplicht voor startende ondernemers"

"Maak oriënteren op voorzorgsmaatregelen arbeidsongeschiktheid verplicht voor startende ondernemers"

Maak het oriënteren op voorzorgsmaatregelen voor arbeidsongeschiktheid verplicht voor startende ondernemers. Die oproep doet Centraal Beheer. Een kwart van...

Commercial Centraal Beheer: iedereen helpen, klant of geen klant

Commercial Centraal Beheer: iedereen helpen, klant of geen klant

In een nieuwe commercial zegt Centraal Beheer dat bedrijven meer van hun verzekeraar mogen verwachten dan  alleen oplossingen bij schade en op financieel gebied. "Door...

Centraal Beheer doet mee met Samen Slim Rijden Zeist

Centraal Beheer doet mee met Samen Slim Rijden Zeist

Via Samen Slim Rijden Zeist onderzoekt Centraal Beheer welke behoeften en vragen gebruikers hebben als het gaat om vertrouwen en zekerheid rondom het delen van auto's. Samen...

Energie

Energie

Als VVP-team zijn we ongelooflijk blij en dankbaar dat ons 75-jarig jubileum niet ongemerkt voorbij is gegaan. Dankzij de support van een groot aantal bedrijven...

Samen zorgen dat consument meer van hypotheken weet

Samen zorgen dat consument meer van hypotheken weet

Stellen consumenten de juiste vragen aan de financieel adviseur? Wat weten ze eigenlijk over hypotheken? Angela Eijlander van Centraal Beheer en Mark de Rijke...

Centraal Beheer van start met Juridische Hulp

Centraal Beheer van start met Juridische Hulp

Centraal Beheer heeft de dienst Juridische Hulp geïntroduceerd. Hiermee kunnen klanten en niet-klanten juridisch advies en ondersteuning krijgen bij problemen...

Mkb zorgeloos terwijl cybercriminelen toeslaan

Mkb zorgeloos terwijl cybercriminelen toeslaan

Ondanks het bewustzijn van de cyberrisico’s voor zijn bedrijf, denkt de mkb-ondernemer goed beschermd te zijn en maakt zich daarom nauwelijks zorgen. De...

Verzekering niet langer nodig voor Zin in Sint hulpdienst

Verzekering niet langer nodig voor Zin in Sint hulpdienst

Centraal Beheer biedt ook dit jaar de Zin in Sint hulpdienst, echter zonder de gratis #zininsintverzekering. Centraal Beheer: "De verzekering viel vorig jaar in...

Centraal Beheer komt met klushulp

Centraal Beheer komt met klushulp

De Klushulp is een nieuwe dienst in het groeiende aanbod van diensten dat Centraal Beheer biedt naast haar verzekeringen. Eerder dit jaar is de dienst Telefoonreparatie...

Looptijdrente: we kunnen er niet meer omheen

Looptijdrente: we kunnen er niet meer omheen

(Partner in kennis, uit VVP 5 - 2018) Er wordt over geschreven, televisieprogramma’s besteden er aandacht aan. Het fenomeen looptijdrente komt steeds meer...