Ditzo lanceert klantenservice via Whatsapp

WhatsApp

Ditzo heeft social klantenservice via Whatsapp gelanceerd.

"Sinds de oprichting van Ditzo, is het bieden van de allerbeste service het hoogste doel. Daarom introduceert Ditzo nu de social klantenservice 3.0 via WhatsApp", aldus Ditzo zelf. "Via WhatsApp kan Ditzo klantcontact goed voorbereiden en wordt er binnen twee uur gereageerd. Tot 22.00 uur ’s avonds, ook in het weekend. Alle informatie ligt binnen handbereik en het contact is persoonlijker. Ook kan de klant reageren wanneer hij tijd of zin heeft."
Naast WhatsApp kan Ditzo ook via alle andere communicatiekanalen bereikt worden, zoals de online klantenservice, website chat, Twitter, Facebook (ook chat) en via een terugbelafspraak. Sinds de introductie van de social klantenservice 3.0 begin januari 2016, is de klanttevredenheid van Ditzo gestegen naar 81%, aldus Ditzo.

Reactie toevoegen

 

Reacties

Peter Veldhuizen - 18 januari 2016

Ditzo, onderdeel van ASR. Stad Rotterdam en Amev, groot gemaakt door het intermediair. Het intermediair mag het doen met achterhaalde software. Dit is Zo.

Ditzo: “Zelfverzonnen vergoeilijking”

Ditzo: “Zelfverzonnen vergoeilijking”

“Ditzo was als zelfstandig merk niets meer dan een zelfverzonnen vergoelijking voor directe distributie van a.s.r. verzekeringsproducten.” Aldus business...

a.s.r. schrapt namen Ditzo en Europeesche

a.s.r. schrapt namen Ditzo en Europeesche

De merken Ditzo en Europeesche Verzekeringen gaan per 17 april 2023 verder onder de naam a.s.r.. In 2021 werd al afscheid genomen van het merk De Amersfoortse. In...

WhatsApp Buurtpreventie: “Voorkomen is altijd beter dan genezen”

WhatsApp Buurtpreventie: “Voorkomen is altijd beter dan genezen”

Als schadeverzekeraar is De Vereende enthousiast over preventieve maatregelen en initiatieven om schadelast zo laag mogelijk te houden. Het oprichten van Buurtpreventie...

WhatsApp Buurtpreventie: “Voorkomen is altijd beter dan genezen”

WhatsApp Buurtpreventie: “Voorkomen is altijd beter dan genezen”

Als schadeverzekeraar is De Vereende enthousiast over preventieve maatregelen en initiatieven om schadelast zo laag mogelijk te houden. Het oprichten van Buurtpreventie...

Edwin van Tricht directeur Ditzo Schade

Edwin van Tricht directeur Ditzo Schade

Edwin van Tricht (43) is per 1 juli benoemd tot directeur Ditzo Schade. Hij is de opvolger vab Bob Stehmann, die ASR en Ditzo per 1 maart heeft verlaten. Van Tricht...

Marketingdirecteur stehmann vertrekt bij ASR

Marketingdirecteur stehmann vertrekt bij ASR

Bob Stehmann, directeur Marketing en Ditzo, vertrekt per 1 maart bij ASR. Hij snijdt niet alle banden door met zijn werkgever maar blijft als extern adviseur betrokken...

Univé test adviesgesprekken via videochat

Univé test adviesgesprekken via videochat

Na een eerdere pilot met een chatbot en naast de optie van WhatsApp-contact test Univé nu de mogelijkheid om via videochat contact op te nemen met de klantenservice....

Consumenten waarderen knab, ditzo, unitedconsumers, Allsecur

Consumenten waarderen knab, ditzo, unitedconsumers, Allsecur

Knab (banken), Ditzo (verzekeren algemeen), UnitedConsumers (zorgverzekeraars) en Allsecur (autoverzekeringen) hebben een Beste Service Award van Opiness gewonnen,...

Neem de regie over je eigen carrière

Neem de regie over je eigen carrière

De mentor van Jos Baeten, topman van ASR, is de jonge trainee Eline Rugebregt (28). Het lijkt de wereld op zijn kop, maar iedereen heeft er baat bij. Baeten blijft...

Independer nu ook bereikbaar via WhatsApp

Independer nu ook bereikbaar via WhatsApp

Independer is voortaan ook via WhatsApp bereikbaar. Independer op haar site: "Je herkent het vast wel. Je hebt een vraag over je verzekeringen, maar je hebt...