Kaatje Swetzy winnaar elektrische scooter Zwitserleven

Chris Zeger en elektrische motor in 2018

Kaatje Swetzy heeft de Zwitserleven Beleggen Winactie gewonnen. Dat maakte Chris Zegers op de dag van de duurzaamheid bekend.

Zwitserleven Beleggen riep Nederlanders via Facebook op om te laten zien hoe duurzaam zij leven. Swetzy liet in een filmpje zien dat er in haar huishouden op verschillende, creatieve manieren rekening wordt gehouden met duurzaamheid. Dit filmpje werd beloond met een duurzame elektrische scooter van Electric Dutchman.

Chris Zegers: “De inzending van Kaatje Swetzy maakte indruk door de manier waarop zij en haar huishouden omgaan met duurzaamheid. Deze lijkt vanzelfsprekend in alle activiteiten die er dagelijks worden ondernomen. Deze vanzelfsprekendheid en de eenvoudige manier van toepassen in de dagelijkse routine werkt erg aanstekelijk en was voor de jury uiteindelijk doorslaggevend.”

Reactie toevoegen

 
Meer over
Zwitserleven organiseert pensioen podium

Zwitserleven organiseert pensioen podium

Zwitserleven organiseert op 25, 26 en 27 september het 'Pensioen Podium', een informatieavond die in het teken staat van pensioenen. Het Pensioen Podium is een van...

SNS Reaal bekijkt verkoop zwitserleven en Reaal

SNS Reaal bekijkt verkoop zwitserleven en Reaal

SNS Reaal richt zich op het afbouwen van vastgoedfinancieringen en de versterking van haar kapitaalspositie. Samen met adviseurs onderzoekt het concern verschillende...

Website collectief pensioen zwitserleven als beste beoordeeld

Website collectief pensioen zwitserleven als beste beoordeeld

Zwitserleven is veruit favoriet onder respondenten die zich online oriënteren op een collectieve pensioenregeling. Aldus onderzoek van WUA!, marktleider in...

"ppi geen wondermiddel"

"ppi geen wondermiddel"

De alom bejubelde Premie Pensioen Instelling (PPI) is geen wondermiddel. Dat betoogt Erik Beckers, hoofd Juridische Zaken Zwitserleven, in de jongste CASH. Beckers:...

Nieuwe reclamecampagne Zwitserleven

Nieuwe reclamecampagne Zwitserleven

'Het voordeel van vooruitdenken'.  Dat is de leus van de nieuwe reclamecampagne waar Zwitserleven maandag mee is gestart. "Doelstelling is om de Nederlander...