Kroodle laat klanten bonus verdienen

Kroodle

Facebookverzekeraar Kroodle heeft de Kroodle Pool ontwikkeld waarmee verzekerden onder het motto 'maak je vrienden ook Kroodle en verdien samen rond 300 euro per jaar' een bonus kunnen verdienen.

Kroodle, een initiatief van Aegon, wil met een slimme doorverwijzingsactie de eigen verzekerden inzetten om hun vrienden op Facebook ook naar Kroodle te halen. Volgens Kroodle op een hele simpele wijze. "Als jij je vrienden/sportmaatjes/familie/collega's of andere bekenden via Facebook uitnodigt om ook een verzekering bij ons af te sluiten, dan verdien je samen een bonus! En dan hebben we het niet over een korting op je premie, maar over echt geld op je bankrekening! En dat kan aardig oplopen..."

Wie een nieuwe verzekerde aanbrengt, krijgt een bonusbedrag. "Dit bedrag wordt 50.50 onder jullie verdeeld. Maximaal twaalf maanden lang, of in ieder geval zo lang de verzekering loopt, valt er iedere maand een deel van de bonus vrij op jullie naam. En sluit je binnen twaalf maanden na afsluiten van je eerste verzekering, nog een verzekering, dan delen jullie samen de bonus van de nieuwe verzekering. En sluit je er nog één, dan ontvangen jullie nog een bonus. En dat kan flink oplopen. Vanaf 5 euro vrijgevallen bonus kan je deze uit laten keren.

De bonussen per verzekering: De BoodleKroodle 24 euro, de CasaKroodle 18 euro, de TroubleKroodle 6 euro, de CollegeKroodle 6 euro, de doorlopende TravelKroodle 12 euro en de Pay as you God TravelKroodle in één keer 2 euro. De totale bonus kan oplopen tot 300 euro.

Reactie toevoegen

 

Reacties

Martijn de Haan - 16 september 2013

Pay as you God?? Da's een interessante verzekering.

Ook OHRA verwijdert Facebook-pixels

Ook OHRA verwijdert Facebook-pixels

Na Menzis en ONVZ heeft nu ook OHRA aangegeven om gelet op de commotie die is ontstaan door het gebruik van Facebook-pixels onmiddellijk te stoppen met het gebruik...

Menzis en ONVZ stoppen met gebruik Facebook-pixels

Menzis en ONVZ stoppen met gebruik Facebook-pixels

Gelet op de commotie die is ontstaan door het gebruik van Facebook-pixels heeft Menzis besloten onmiddellijk met het gebruik ervan te stoppen. Ook ONVZ is per direct...

"Verzekeraars sturen surfgedrag naar Facebook"

"Verzekeraars sturen surfgedrag naar Facebook"

Wie op de site van zijn zorgverzekeraar kijkt of een bepaalde behandeling wordt vergoed, of waar hij terecht moet voor die behandeling, verwacht niet dat Facebook...

Slot op valse nieuwsberichten

Slot op valse nieuwsberichten

Veel mensen zien Facebook, Twitter en Google als een belangrijk nieuwskanalen. Toch is juist via deze kanalen veel valse nieuwsberichten in omloop. Deze valse berichten...

Ardanta wijzigt beleid na facebook-actie

Ardanta wijzigt beleid na facebook-actie

"Het uitgangspunt is dat niet naar de gezondheid wordt gevraagd." Aldus Ardanta, dat opnieuw gaat kijken hoe om te gaan met aanvragen van uitvaartverzekeringen...

Assupport koppelt standaard met facebook

Assupport koppelt standaard met facebook

Assupport rust vanaf nu iedere website standaard uit met een Facebook-koppeling. Assupport: "In een tijd waarin verzekeraars en banken zich steeds nadrukkelijker...

Geen toekomst voor Facebook-verzekeraar

Geen toekomst voor Facebook-verzekeraar

Social media zijn niet meer weg te denken in de inanciële dienstverlening. VVP signaleert trends en hot items. Geen toekomst voor ‘Facebook-verzekeraar’ ‘Facebook-verzekeraar’...

Kroodle: alleen nog maar autopolis

Kroodle: alleen nog maar autopolis

Het Facebook-label Kroodle van Aegon biedt momenteel alleen nog maar een autoverzekering aan. De Consumentenbondbond, die ook verzekeringen vergelijkt, lichtte onlangs...

Qoin en VPRO Tegenlicht winnen Financial Marketing Award

Qoin en VPRO Tegenlicht winnen Financial Marketing Award

Qoin en de redactie van VPRO Tegenlicht zijn op de Nationale Dag Financiële Marketing in Amsterdam uitgeroepen tot winnaars van de Financial Marketing Award...

AFM vraagt consument \'vriend\' op Facebook te worden

AFM vraagt consument \'vriend\' op Facebook te worden

De AFM heeft sinds 16 augustus een eigen pagina op Facebook. Consumenten krijgen via de Facebook-pagina van de toezichthouder informatie over het werkveld van de...