Marketing in mindere tijden
De moeilijke dingen worden makkelijker naarmate je gelooft wat je je allemaal op het nieuws ziet. In tegenstelling tot wat er wordt verteld: de wereld eindigt niet. Overvoerd met slecht nieuws, is het makkelijk om op alles in je bedrijf te bezuinigen. Dat zou een vergissing zijn.
In VVP 2 geeft life planner Thom Boot (Next Step Factory) marketingtips en suggesties aan adviseurs in tijden dat het wat minder gaat. Klik hier voor het artikel in VVP.
Reactie toevoegen
Ohra neemt afscheid van pechvogel-stel Rob en Els
Ohra neemt afscheid van het onhandige stel dat tien jaar de hoofdrol speelde in haar reclamecampagnes. Speciaal voor het afscheid van Rob en Els ontwikkelden Ohra...
(Jelle Bartels, Next Step Factory, in VVP 6-2021) Het vereist moed om een oneindige mindset vol te houden. Hoe verzamelen we die moed? In een wereld die beheerst...
Continu verbeteren met waardige rivalen
(Jelle Bartels, Next Step Factory, in VVP 4-2021) Het is niet altijd makkelijk om anderen als waardige rivalen te zien. Vooral als we ze niet leuk vinden. Toch...
(Jelle Bartels, Next Step Factory, in Ken je vak! VVP 3-2021) Een vertrouwensteam bouw je niet op de hei, maar hier en nu midden in je bedrijf. Het hoeft niet...
(Bram Grundmeijer, KLAP, in Ken je vak! in VVP 3-2021) Ik daag je uit… Beoordeel een klant niet op zijn gedrag, standpunten of primaire behoeften. Ga samen...
(Jelle Bartels, Next Step Factory, in Ken je vak! in VVP 2-2021) Als je wilt blijven spelen In de wereld van het oneindige spel schreef ik in mijn vorige artikel...
(Jelle Bartels, Next Step Factory, in Ken je vak! in VVP 1-2021) Alweer tien jaar geleden schreef schrijver en spreker Simon Sinek over ‘Begin met het waarom’....
(Jelle Bartels, Next Step Factory, in Ken je vak! VVP 6-2020) Als ondernemer voel je je vaak alleen. Met wie kun je nu over je zorgen sparren? Wie helpt je met...
(Simone Nieuwenhuizen, Brand New Day, in Ken je vak! VVP 6-2020) Uw klanten willen uiteindelijk veel vermogen, weinig kosten en zo min mogelijk risico. Als u aan...
Creativiteit zit in de beperking
(Bouwstenen voor succes door Jelle Bartels, Next Step Factory, in Ken je vak! VVP 5-2020) In elke sector gebeurt hetzelfde: bij (ogenschijnlijke) overvloed verdwijnt...