NH1816: geen meerwaarde in Mijnverzekeringenopeenrij.nl

Cas Verhage 2015

Net als ASR eerder zegt nu ook NH1816 geen meerwaarde te zien in de site Mijnverzekeringenopeenrij.nl.

Commercieel directeur Cas Verhage: "Een project dat wij al jaren op de voet volgen maar waarin wij vooralsnog geen meerwaarde voor onze verzekerden, onze dienstverlening en de samenwerking met de adviseur zien. Nh1816 vindt dat voor verzekeringsadvies aan particulieren een (decentrale) regierol is weggelegd voor de financieel adviseur. Bij dit initiatief komt deze rol onvoldoende tot zijn recht.”

Volgens het genoemde onderzoek zou slechts 16 procent van de Nederlanders zijn polissen digitaal bewaren. Nh1816 ervaart een ander beeld. "Via e-mail, de VerzekeringApp en Mijn Polissen krijgen onze verzekerden al jaren digitaal inzicht in hun polissen waarbij men bovendien in direct contact staat met de financieel adviseur en niet de verzekeraar. Wij hebben daarom besloten niet deel te nemen aan Mijnverzekeringenopeenrij.nl."

Reactie toevoegen

 

Reacties

Ruan de Haas - O.N.E.it financiële regie 6 april 2018

Beste Cas, ik hoop wel dat de vaart erin blijft dat gegevens wel digitaal beschikbaar komen (uitvoerbaar/deelbaar) voor cliënten zodat deze gedeeld kunnen worden met wie de cliënt maar wil. Voor veel cliënten zou het erg fijn zijn wanneer zij de verschillende polissen en andere financiële producten met een muisklik in hun eigen omgevingen kunnen 'slurpen' met actuele informatie. Ik denk hierbij in het bijzonder aan een omgeving zoals MijnGeldZaken. Als je wilt zien en ervaren hoe wij dit doen met onze cliënten, dan nodig ik jou van harte uit om daar eens naar te komen kijken. Groet, Ruan PS ja wij gebruiken ook het extranet van NH1816, naar tevredenheid!

Finale VVP Advies Award 2022 in beeld

Finale VVP Advies Award 2022 in beeld

Bekijk de beeldimpressie van Jeffrey Korte van de zinderende finale van de VVP Advies Award 2022 in de belevingsstudio’s van First Impression in Tilburg. [object...

Leef je klant

Leef je klant

(Partner in Kennis Nh1816 in VVP Special Actief Klantbeheer, oktober 2022) Zet een streep door het woord ‘beheer’ en omarm het woord ‘contact’....

Jähnig + Ter Braak wint VVP Advies Award 2022

Jähnig + Ter Braak wint VVP Advies Award 2022

Jähnig + Ter Braak is de winnaar van de Advies Award 2022, de jaarlijkse prijs van VVP voor het meest klantgerichte advieskantoor. “Wij bouwen met onze...

Bepaal vanmiddag wie de VVP Advies Award 2022 wint!

Bepaal vanmiddag wie de VVP Advies Award 2022 wint!

Woon vanmiddag de spectaculaire, korte live-uitzending van de finale van de VVP Advies Award 2022 bij en bepaal wie zich het meest klantgerichte advieskantoor...

Klant heeft nog veel meer te bieden

Klant heeft nog veel meer te bieden

(Rondetafelgesprek VVP Special Actief Klantbeheer, oktober 2022) De waan van de dag drukt actief klantbeheer wel eens naar de achtergrond. Zeker als klanten in...

Samen betrokken: Senders & van Balsfoort Advies

Samen betrokken: Senders & van Balsfoort Advies

(Uit VVP 4-2022) Financieel adviseurs staan midden in de samenleving. Deze Local Hero’s zijn een vraagbaak voor verzekeringen, hypotheken en andere geldzaken,...

Halve finale Advies Award 2022 in beeld…

Halve finale Advies Award 2022 in beeld…

De drie finalisten van de Advies Award 2022 zijn bekend. Van de spannende halve finale, die 7 september werd gehouden, heeft Jeffrey Korte een korte sfeerimpressie...

Expat Mortgages, Jähnig + Ter Braak en L&B Adviesgroep finalisten Advies Award 2022

Expat Mortgages, Jähnig + Ter Braak en L&B Adviesgroep finalisten Advies Award 2022

“Expat Mortgages, Jähnig + Ter Braak en L&B Adviesgroep zijn de finalisten van de VVP Advies Award 2022. Deze kantoren, die net als de andere drie...

Halve finalisten Advies Award 2022 aan het woord

Halve finalisten Advies Award 2022 aan het woord

De zes halve finalisten van de VVP Advies Award 2022 hebben afgelopen woensdag hun pitch gehouden voor de jury van de Advies Award 2022. De zes halve finalisten...

Klanttevredenheid daalt significant na overname advieskantoor

Klanttevredenheid daalt significant na overname advieskantoor

Een daling van de klanttevredenheid is een risico dat nog onvoldoende wordt meegenomen bij verkoop en overnames. Uit onderzoekscijfers blijkt dat de gemiddelde tevredenheid...