Nieuwe huisstijl en logo NVGA
Na ruim vijftien jaar heeft de NVGA een nieuw logo en een nieuwe huisstijl.
"Tijd voor een nieuwe look en feel! Graag willen wij ook jonge mensen inspireren om te kiezen voor een carrière in het volmachtvak. Met als startpunt de kernwaarde ‘verbinden’, hebben wij de afgelopen maanden dan ook hard gewerkt aan een nieuw logo, een nieuwe huisstijl, een nieuwe website en een nieuw magazine. Informatief en actueel zoals je dat van de NVGA gewend bent maar dan in een nieuwe jas waarbij de informatie beter vindbaar en leesbaar is en frisser oogt", aldus de NVGA in een toelichting.
De nieuwe huisstijl is ontwikkeld door 3110, een creatief bureau gevestigd in hartje Rotterdam. De nieuwe huisstijl is ook toegepast in het de nieuwe editie van het magazine van de NVGA, ga magazine genaamd.
Reactie toevoegen
Scheidend NVGA-voorzitter Ron Gardenier: "Verbinding behouden"
"Met een marktaandeel van ruim 30 procent en een stijging van ruim zeven procent in het afgelopen jaar, is onze vorm van distributie niet meer weg te denken uit...
Premievolume volmachtmarkt 5,2 procent gegroeid
Het totale premievolume in de volmachtmarkt steeg met 5,2 procent tot 4,67 miljard euro in 2023 (2022: 4,44 miljard). Het zakelijke segment steeg met 5,9 procent...
Valentina Visser wordt nieuwe voorzitter NVGA
Ron Gardenier zal na een periode van acht jaar op 17 april terugtreden als voorzitter van de NVGA en daarmee ook het bestuur van de NVGA verlaten. Het bestuur draagt...
Volmachtmarkt stijgt ook in 2023
Het totale premievolume van de sectoren Schade en Inkomen in de volmachtmarkt stijgt naar verwachting met vier procent tot 4,61 miljard euro in 2023 (2022: 4,43...
VVP-poll: 'specialisme is de toekomst van het onafhankelijk adviesvak'
Het Ratinginstituut Financieel Dienstverleners (RiFD) stelt in de jongste ‘Marktflitsen Intermediaire Adviesmarkt’ dat startende advieskantoren steeds...
Alle NVGA-leden aangesloten bij INSVER
Alle leden van de NVGA zijn gedurende een jaar automatisch aangesloten bij INSVER, het kennisplatform over duurzaamheid in de verzekeringsbranche. Dit is een belangrijke...
IVA Business School helpt in zoektocht naar commercieel verzekeringstalent
Adfiz, Nationale-Nederlanden, NVGA en VNAB zijn een samenwerking gestart met IVA-Business School met als doel vakbekwaam jong commercieel talent te interesseren...
NVGA Marktvisie 2023-2025: marktwerking stimuleren
Zes pijlers telt de maandag gepubliceerde NVGA Marktvisie 2023-2025. De pijlers betreffen al langer lopende dossiers als de volmachtbeloning maar ook nieuwe uitdagingen...
(Opinie Ron Gardenier, voorzitter NVGA, in VVP 06-2022) In een tijd van veranderende economische omstandigheden en elkaar in rap tempo opvolgende ontwikkelingen,...
"Richtlijn Berichtenverkeer moet onnodige kosten wegnemen bij adviseurs"
De Richtlijn Berichtenverkeer Prolongaties Incasserende Adviseurs moet een impuls geven aan de kwaliteitsverbetering bij de verzending van berichten rond prolongatie....