NN en Voogd & Voogd bezegelen samenwerking

NN en Voogd en Voogd tekenen samenwerking 2018

Nationale-Nederlanden en serviceprovider Voogd & Voogd hebben dinsdag het samenwerkingscontract getekend voor particuliere schadeverzekeringen.

Op 1 juli start het samenwerkingsverband, dat actief wordt onder het label Nationale-Nederlanden en onafhankelijk is van de andere activiteiten van Voogd & Voogd. De verzekeraar blijft risicodrager en verstrekt een volmacht aan een dochteronderneming van Voogd & Voogd, NN Verzekeren Services (NNVS). Binnen dit bedrijf worden tevens de bestaande activiteiten van Delta Lloyd voor de particuliere schadeportefeuille in volmacht ondergebracht. NN blijft de productontwikkeling, marketing en verkoopondersteuning uitvoeren. De migratie van de portefeuille start per 1 juli en zal eind dit jaar grotendeels zijn afgerond. De Ondernemingsraad en vakbonden hebben ingestemd met de overgang van ongeveer 40 medewerkers naar NN Verzekeren Services.

"Het intermediair blijft een belangrijke business partner voor ons", stelt Leon van Riet, ceo Nationale-Nederlanden Schade & Inkomen. "De particuliere schademarkt is van betekenis voor NN. Wij willen voor onze klanten en adviseurs een innovatieve full-service aanbieder van verzekeringen zijn. Door de samenwerking met Voogd & Voogd realiseert Nationale-Nederlanden een verdere verbetering van de dienstverlening op het gebied van customer service, digitalisering en innovatie."

Op de foto van links naar rechts: Michael de Nijs, Bas de Voogd, Leon van Riet en Margriet Dam.

 

 

 

 

Reactie toevoegen

 
Kwart inwoners Zuid-Nederland verwacht binnen tien jaar nieuwe watersnoodramp

Kwart inwoners Zuid-Nederland verwacht binnen tien jaar nieuwe watersnoodramp

Bijna een kwart (23 procent) van de inwoners van Zeeland, Noord-Brabant en Limburg verwacht binnen tien jaar een volgende nationale watersnoodramp. Bovendien denkt...

NN en Oranje Fonds: samen sterker tegen armoede

NN en Oranje Fonds: samen sterker tegen armoede

Het Oranje Fonds en Nationale-Nederlanden gaan samenwerken om de aanpak van armoede en schulden in Nederland te ondersteunen. Zij richten daarvoor het programma ‘Samen...

NN: naturapolis Zorg Voordelig in direct kanaal

NN: naturapolis Zorg Voordelig in direct kanaal

Naast de combinatiepolis Zorg Vrij biedt NN per 1 januari de naturapolis Zorg Voordelig met een premie van 128,30 euro per maand. De Zorg Voordelig naturapolis is...

NN lanceert verzuimpreventiepakket voor mkb

NN lanceert verzuimpreventiepakket voor mkb

Nationale-Nederlanden komt met een preventiepakket voor het mkb. Zo krijgt een werkgever met een preventiescan inzicht in de bedrijfssituatie en gaan werkgevers...

NN: Edwin Grutterink benoemd tot directeur Schade Intermediair

NN: Edwin Grutterink benoemd tot directeur Schade Intermediair

Edwin Grutterink wordt per 1 oktober benoemd tot directeur Schade Intermediair bij Nationale-Nederlanden. Hij volgt hiermee Gerard van Rooijen op die per 1 september...

NN: kansen pakken om flexibeler te leven

NN: kansen pakken om flexibeler te leven

Nationale-Nederlanden roept iedereen op om de regie te pakken over hun ideale later. Annemieke Visser-Brons, Directeur Pensioen bij Nationale-Nederlanden: “Veel...

NN mocht bij meeste beleggingspolissen eerste kosten in rekening brengen

NN mocht bij meeste beleggingspolissen eerste kosten in rekening brengen

Voor de circa 200.000 beleggingspolissen verkocht na 1 augustus 1999 meent de rechtbank dat NN gerechtigd was om eerste kosten in rekening te brengen zoals ze heeft...

NN bezorgd om uitvoering huidig sociaal stelsel

NN bezorgd om uitvoering huidig sociaal stelsel

Het alsmaar stijgende aantal langdurig zieke werknemers legt extra druk op de arbeidsmarkt. Aldus Nationale-Nederlanden in haar eerste trendrapport ‘Ziekteverzuim...

NN en The Green Village starten partnerschap duurzaamheid

NN en The Green Village starten partnerschap duurzaamheid

Onderzoek naar innovatieve oplossingen voor een duurzame woonwijk leidt tot haalbare en betaalbare verduurzamingsoplossingen voor klanten van Nationale-Nederlanden...

NN: “Kom maar op met het leven”

NN: “Kom maar op met het leven”

Nationale-Nederlanden is maandag gestart met een nieuwe landelijke merkcampagne op tv, online en op grote billboards op straat en lanceert ook de vernieuwde positionering....