NN geeft kerstboodschappen weg op digitale reclameborden

NN geeft persoonlijke kerstboodschappen weg

NN geeft kerstboodschappen weg op digitale reclameborden. Op de website www.eennederlanderzoalsjij.nl kunnen mensen een kerstboodschap achterlaten gericht op een bepaalde persoon. Zij maken dan de zin 'Er is maar één Nederlander zoals...' af. NN plaatst de uitverkoren persoonlijke kerstboodschappen in de periode 18-26 december op digitale reclameborden in een stad naar keuze.

'Er is maar één Nederlanden zoals jij' is de huidige campagne van NN.

 

 

Reactie toevoegen

 
Kwart inwoners Zuid-Nederland verwacht binnen tien jaar nieuwe watersnoodramp

Kwart inwoners Zuid-Nederland verwacht binnen tien jaar nieuwe watersnoodramp

Bijna een kwart (23 procent) van de inwoners van Zeeland, Noord-Brabant en Limburg verwacht binnen tien jaar een volgende nationale watersnoodramp. Bovendien denkt...

NN en Oranje Fonds: samen sterker tegen armoede

NN en Oranje Fonds: samen sterker tegen armoede

Het Oranje Fonds en Nationale-Nederlanden gaan samenwerken om de aanpak van armoede en schulden in Nederland te ondersteunen. Zij richten daarvoor het programma ‘Samen...

NN: naturapolis Zorg Voordelig in direct kanaal

NN: naturapolis Zorg Voordelig in direct kanaal

Naast de combinatiepolis Zorg Vrij biedt NN per 1 januari de naturapolis Zorg Voordelig met een premie van 128,30 euro per maand. De Zorg Voordelig naturapolis is...

NN lanceert verzuimpreventiepakket voor mkb

NN lanceert verzuimpreventiepakket voor mkb

Nationale-Nederlanden komt met een preventiepakket voor het mkb. Zo krijgt een werkgever met een preventiescan inzicht in de bedrijfssituatie en gaan werkgevers...

NN: Edwin Grutterink benoemd tot directeur Schade Intermediair

NN: Edwin Grutterink benoemd tot directeur Schade Intermediair

Edwin Grutterink wordt per 1 oktober benoemd tot directeur Schade Intermediair bij Nationale-Nederlanden. Hij volgt hiermee Gerard van Rooijen op die per 1 september...

NN: kansen pakken om flexibeler te leven

NN: kansen pakken om flexibeler te leven

Nationale-Nederlanden roept iedereen op om de regie te pakken over hun ideale later. Annemieke Visser-Brons, Directeur Pensioen bij Nationale-Nederlanden: “Veel...

NN mocht bij meeste beleggingspolissen eerste kosten in rekening brengen

NN mocht bij meeste beleggingspolissen eerste kosten in rekening brengen

Voor de circa 200.000 beleggingspolissen verkocht na 1 augustus 1999 meent de rechtbank dat NN gerechtigd was om eerste kosten in rekening te brengen zoals ze heeft...

NN bezorgd om uitvoering huidig sociaal stelsel

NN bezorgd om uitvoering huidig sociaal stelsel

Het alsmaar stijgende aantal langdurig zieke werknemers legt extra druk op de arbeidsmarkt. Aldus Nationale-Nederlanden in haar eerste trendrapport ‘Ziekteverzuim...

NN en The Green Village starten partnerschap duurzaamheid

NN en The Green Village starten partnerschap duurzaamheid

Onderzoek naar innovatieve oplossingen voor een duurzame woonwijk leidt tot haalbare en betaalbare verduurzamingsoplossingen voor klanten van Nationale-Nederlanden...

NN: “Kom maar op met het leven”

NN: “Kom maar op met het leven”

Nationale-Nederlanden is maandag gestart met een nieuwe landelijke merkcampagne op tv, online en op grote billboards op straat en lanceert ook de vernieuwde positionering....