Ohra haalt paarse krokodil van stal

Ohra 2018 paars 2

Ohra haalt in haar nieuwste commercial haar paarse krokodil van stal. Bij een aanrijding met een paarse eend...

Rob en Els botsen tijdens het inparkeren tegen een paarse Eend. Ze gaan op zoek naar de eigenaar en dat blijkt de man achter de receptie in het zwembad die in een eerdere commercial zeer bureaucratisch bleek. Ook nu hecht de man aan invullen van formulieren, en moet niks hebben van een app op de smartphone waarmee de melding veel sneller en makkelijker kan worden gedaan.

Ohra gebruikte de paarse krokodil (symbool voor bureaucratie) in het verleden in verschillende commercials.

 

 

 

Reactie toevoegen

 

Reacties

Petra zahringer - Hoge heren adviesmanagement 17 mei 2018

Sommige herhalingen vervelen nooi😉 Super gedaan OHRA. Groet Petra

Meer over
Zorgpremie Ohra met 7,7 procent omhoog

Zorgpremie Ohra met 7,7 procent omhoog

Ohra verhoogt de zorgpremie met 7,7 procent naar 116,30 euro per maand. Deze prijs is inclusief acht procent online korting. Net als voorgaande jaren zet Ohra een...

Ohra: bagage, telefoons en brillen meest geclaimd

Ohra: bagage, telefoons en brillen meest geclaimd

Vakantiegangers maakten in 2018 bij Ohra het vaakst melding van gestolen, verloren of beschadigde reisbagage. Een derde (33 procent) van het aantal claims op de...

Ook OHRA verwijdert Facebook-pixels

Ook OHRA verwijdert Facebook-pixels

Na Menzis en ONVZ heeft nu ook OHRA aangegeven om gelet op de commotie die is ontstaan door het gebruik van Facebook-pixels onmiddellijk te stoppen met het gebruik...

"Klantgerichtheid verzekeraars steeds beter"

"Klantgerichtheid verzekeraars steeds beter"

Keurmerkhouders verbeteren de dienstverlening aan de klant continu, zo blijkt uit het thema-onderzoek Kwaliteitsverbetering van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren. Directeur...

Verzekeraar vrij in weigeren verzekeringsaanvraag

Verzekeraar vrij in weigeren verzekeringsaanvraag

Een verzekeraar is vrij om naar eigen inzichten te bepalen of een verzekeringsaanvraag gehonoreerd wordt of niet, zo blijkt uit uitspraak 2017-654 van de GeschillenCommissie...

Ohra: heel weinig Nederlanders hebben vrije zorgkeuze

Ohra: heel weinig Nederlanders hebben vrije zorgkeuze

Slechts 8 procent van de Nederlanders heeft een volledig vrije zorgkeuze, zo blijkt uit onderzoek van CustomerMatch in opdracht van Ohra. Ruim 80 procent van de...