RegioBank laat zien wat buurtzaam voor mensen betekent

Buurtzaam RegioBank 2024

RegioBank introduceerde in de vorige campagne het begrip buurtzaam. In een nieuwe campagne laat de bank nu zien wat buurtzaam voor mensen betekent.

In de campagne wordt dat gedaan aan de hand van het principe ‘wie goed doet, goed ontmoet’.

Linda Vervloet, lead Merk en Missie bij RegioBank: “Buurtzaam betekent dat we voor elkaar klaar staan en naar elkaar omkijken. Als bank doen we dat met onze 425 kantoren. Onze zelfstandig adviseurs zijn een bekend gezicht in de buurt en een vast aanspreekpunt voor onze klanten. We zetten ons in voor lokale ondernemers, omdat zij belangrijk zijn voor de buurt, en we investeren in lokale initiatieven die het buurtgevoel vergroten.” 

Speciaal voor de commercial heeft The Family Amsterdam - creatief verantwoordelijk voor de campagne - een nummer geschreven dat het gevoel van de buurt verwoordt. JW Roy heeft het nummer ingezongen.

De nieuwe tv-commercial van de RegioBank is hier te zien.

Reactie toevoegen

 
Meer over
RegioBank versterkt zichtbaarheid kantoren

RegioBank versterkt zichtbaarheid kantoren

Administratie- en Adviesburo Schroer in Ruurlo is het eerste kantoor van RegioBank dat de nieuwe uitstraling en zichtbaarheid heeft gekregen. RegioBank gaat haar...

Regiobank wil uitbreiden in Zeeland

Regiobank wil uitbreiden in Zeeland

RegioBank breidt het aantal vestigingen in Zeeland verder uit. Voor vier Zeeuwse locaties zoekt de bank onafhankelijke tussenpersonen die als zelfstandig adviseur...

RegioBank en reaal scoren met koopsomproduct

RegioBank en reaal scoren met koopsomproduct

Reaal en RegioBank voeren een koopsomproduct dat zowel op prijs als flexibiliteit in de 5-sterrencategorie binnen de MoneyView ProductRating horen. Dit blijkt uit...