Samenwerking flexfront en Woonfonds
FlexFront breidt in januari 2014 het assortiment uit met de producten van Woonfonds Hypotheken.
FlexFront verwacht in 2014 verder te groeien door de licht aantrekkende hypotheekmarkt. Ook wordt het assortiment uitgebreid met andere aanbieders. In het eerste kwartaal zal het Nationale Hypotheek Loket operationeel worden. Met het Nationaal Hypotheek Loket geeft FlexFront invulling aan de tendens om advisering te scheiden van bemiddeling. “Na het advies door het intermediair nemen wij de administratieve afwikkeling van een hypotheekdossier van de adviseur over. Op termijn verwachten wij een actievere rol te spelen in de productvergelijking en productselectie. De adviseur kan zich dan puur richten op zijn expliciete toegevoegde waarde: het advies”, aldus Christiaan Schipper, die een jaar geleden als directeur van FlexFront in dienst trad.
Reactie toevoegen
Woonfonds lanceert Woongenot Hypotheek
Woonfonds lanceert maandag de Woongenot Hypotheek. Met deze nieuwe productlijn wordt de basis gelegd voor de uitrol van de doelgroepenstrategie van...
Adviseurs kunnen voortaan ook overlijdensrisicoverzekeringen van Woonfonds aanvragen via HDN. Met de volgende softwarepakketten is de Woonfonds ORV aan te vragen...
Maatwerk voor specifieke klantgroepen is nieuwe standaard
Vier adviseurs en een aanbieder spreken over de veranderende hypotheekmarkt en over klanten die buiten de boot vallen. Adviseurs willen het beste voor hun klant...
Boek woonfonds beschrijft woontrends
Woonfonds heeft voor haar klanten en adviseurs het boek 'De toekomst van uw woongenot' gemaakt. Het boek beschrijft de woontrends voor de komende jaren. Het boek...
Munt hypotheken goed van start
De nieuwe hypotheekverstrekker is naar eigen zeggen uitstekend van start gegaan. "Alleen al in de eerste week heeft FlexFront ruim 200 nieuwe aanstellingsverzoeken...
FlexFront is gestart met Frost, een nieuw workflow management systeem, dat moet leiden tot snellere en efficiëntere processen. Volgens FlexFront is het 'herstructureringsjaar...
Woonfonds herhaalt Priqels Experience Tour
Woonfonds organiseert in februari opnieuw de Priqels Experience Tour. Zo’n 60 klanten, 100 adviseurs en 40 belangenorganisaties/leveranciers kwamen...
Klant wil van adviseur duidelijke tarieven
De advieskantoor dat lang onduidelijk blijft over de adviestarieven wordt door de klant als niet transparant en onbetrouwbaar gezien, aldus onderzoek van GfK in...
40-jarig Woonfonds klust voor klant
Medewerkers van Woonfonds reizen in rode overalls in juni af naar door adviseurrelaties aangedragen klanten die hulp goed kunnen gebruiken. Dit in het kader van...
Klant verwacht mensgerichte hypotheekadviseur
Klanten verwachten een actieve en klantvriendelijke benadering voor de kosten die zij betalen voor een hypotheekadvies. Ook verwachten ze meer inleving in hun situatie....