Waarom klanten voor jouw advieskantoor gaan kiezen

Jelle Bartels, What Else 2016

"Als je als adviseur relevant wilt blijven voor je klant, zul je (blijvend) van betekenis willen zijn. In deze workshop gaan we niet alleen in dialoog over betekenis, maar leer je ook op een leuke manier hoe je potentiële klanten kunt overtuigen waarom ze voor jou moeten kiezen." Op de Dag van het Topadvies van 21 juni geeft Jelle Bartels (Next Step Factory) een workshop met als motto: refresh your business.

De Dag van het Topadvies is hét platform voor de onafhankelijke adviseurs van Nederland. De vorige twee edities werden door adviseurs gewaardeerd met een 9. Met deze derde editie wil VVP adviseurs opnieuw een spectaculair event bieden van het hoogste praktijkniveau. Met onder meer: Bertjan Scheepbouwer (directeur Lukassen & Boer), Jack Vos (Luyten Adviesgroep), Robin van Beem (Polis Advocaten), Silvia Janssen (Oostdam & Partners), Jelle Bartels (Next Step Factory), Björn Bierhaalder (MCH Consultancy), Bob Klijn (Herenvest) en Piet Mars (AFAS). Met verdieping van intermediaire vraagstukken als: hoe krijg ik mijn mensen mee, hoe combineer ik compliance en commercie, hoe positioneer ik mij als adviesbedrijf en hoe ga ik als kantoor om met de veranderende juridische wereld? De sessie van Bartels wordt mede mogelijk gemaakt door Nedasco.

Deze derde Dag van het Topadvies vindt plaats op 21 juni in het DaVinci Theater in Leusden. Ontvangst 12,30 uur. Deelnamekosten bedragen € 75,- exclusief BTW per persoon voor abonees van VVP. Niet-abonnees betalen € 125,- exclusief BTW. Mis deze mooie adviesdag niet! Voor meer informatie en inschrijfmogelijkheid, klik HIER.

Reactie toevoegen

 
Verbouwen met je tent open, hoe doe je dat in de adviespraktijk?

Verbouwen met je tent open, hoe doe je dat in de adviespraktijk?

Verbouwen met je tent open, hoe doe je dat in de dagelijkse adviespraktijk? Op deze vraag geven Jelle Bartels (Next Step Factory) en adviseur Han Versantvoort (Calvo...

De lopende doden

De lopende doden

(door Jelle Bartels, Next Step Factory) Start ook met het verhogen van betrokkenheid in 2020! Afgelopen maand was Simon Sinek in Nederland. Sinek maakt zich,...

Slimmer werken én leven

Slimmer werken én leven

(door Jeroen Bais, Next Step Factory) Teveel te doen in te weinig tijd? Leer in vier stappen de juiste prioriteiten te stellen. Dwight Eisenhower was één...

Regels buigen

Regels buigen

Regels zijn er natuurlijk niet voor niets. Toch zijn er vele andere mogelijkheden om regels te hanteren en onze medemens (meer) ter wille te zijn. Mogen stemmen...

Ga voor genoeg

Ga voor genoeg

Hoe kun je je anders profileren als advieskantoor en die andere profilering ook verzilveren? Natasja Naron van Gabriël financiële bescherming heeft het...

Breng de klant in een betere positie

Breng de klant in een betere positie

(door Jelle Bartels, Next Step Factory) Een goede adviseur brengt zijn klant in een betere positie. Toch blijkt voor veel adviseurs het formuleren van hun unieke...

Hoe ontwerp jij jouw topteam??

Hoe ontwerp jij jouw topteam??

Het belangrijkste kenmerk van een team is dat ze een gemeenschappelijk doel hebben. Daarbij zijn ze afhankelijk van elkaar om dit doel te bereiken. Die wederzijdse...

Wil ik het eigenlijk echt wel?

Wil ik het eigenlijk echt wel?

Hoe krijg je de grootste kans tot succes om gewenste aanpassingen ook daadwerkelijk door te voeren en te (blijven) borgen? Dat kun je meten met de volgende drie...

Adviseur in 2023 overbodig

Adviseur in 2023 overbodig

(door Jeroen Bais) Die artikelkop? Geintje. Tenminste, als je in staat bent je aan te passen. Het goede nieuws is dat je niet morgen zonder baan zit. Het slechte...

Beter inkomen met minder klanten

Beter inkomen met minder klanten

Het geven van financieel advies is eenvoudig: klanten willen iemand die ze kunnen vertrouwen om hen te helpen een aantal doelen te stellen, een plan in actie te...