Adviestip Jan Verstegen: zet de pet op van de klant

Jan Verstegen 2018

"De klant kan een deel van het adviesproces zelfstandig uitvoeren, mits goed gefaciliteerd en met een duidelijk voordeel voor de klant. Digitaliseren is niet hetzelfde als het adviesproces online beschikbaar stellen. Hier leert de klant niets van en het draagt ook niets bij aan het advieskantoor. Het risico dat klanten maar iets invullen om er snel vanaf te zijn is dan heel groot. Zit je als adviseur nog steeds al het werk te doen, maar dan voor een lagere adviesfee. Hoe dan wel?"

Jan Verstegen van Eerstestap.nl laat op de Dag van het Topadvies van 20 juni in een interactieve sessie zien hoe je een online klantvoorbereiding kunt inrichten. "Zet de pet op van de klant: hoe loop ik hier eenvoudig doorheen en wat zou ik willen weten. Richt op basis hiervan de online klantvoorbereiding in en je zult verbaasd zijn over de resultaten.”

Wil je erbij zijn? Schrijf je dan hier in voor dit event dat VVP dit jaar voor de vierde keer organiseert.

Reactie toevoegen

 
Finale VVP Advies Award 2022 in beeld

Finale VVP Advies Award 2022 in beeld

Bekijk de beeldimpressie van Jeffrey Korte van de zinderende finale van de VVP Advies Award 2022 in de belevingsstudio’s van First Impression in Tilburg. [object...

Verplichte AOV: waar staan we?

Verplichte AOV: waar staan we?

(Permanent Actueel door Lindenhaeghe in Ken je vak! VVP 4-2022) Het is al jaren een onderwerp dat de gemoederen bezighoudt: de verplichte AOV voor zelfstandigen....

Rechtsregels over aansprakelijkheid

Rechtsregels over aansprakelijkheid

(Permanent Actueel door Lindenhaeghe in Ken je vak! VVP 4-2022) Het simpele feit dat men waarschuwt voor mogelijke aansprakelijkheid, heft die aansprakelijkheid...

Jähnig + Ter Braak wint VVP Advies Award 2022

Jähnig + Ter Braak wint VVP Advies Award 2022

Jähnig + Ter Braak is de winnaar van de Advies Award 2022, de jaarlijkse prijs van VVP voor het meest klantgerichte advieskantoor. “Wij bouwen met onze...

Bepaal vanmiddag wie de VVP Advies Award 2022 wint!

Bepaal vanmiddag wie de VVP Advies Award 2022 wint!

Woon vanmiddag de spectaculaire, korte live-uitzending van de finale van de VVP Advies Award 2022 bij en bepaal wie zich het meest klantgerichte advieskantoor...

Klant heeft nog veel meer te bieden

Klant heeft nog veel meer te bieden

(Rondetafelgesprek VVP Special Actief Klantbeheer, oktober 2022) De waan van de dag drukt actief klantbeheer wel eens naar de achtergrond. Zeker als klanten in...

Gesubsidieerde opleidingen van Lindenhaeghe en Hoffelijk op website Adfiz

Gesubsidieerde opleidingen van Lindenhaeghe en Hoffelijk op website Adfiz

Adfiz heeft een website gelanceerd met daarop het NL leert door-aanbod van Lindenhaeghe en Hoffelijk. Deze opleiders hebben als enige partijen binnen de branche...

Bij een ORV past geen wantrouwen

Bij een ORV past geen wantrouwen

(Partner in kennis Scildon in VVP 4-2022) Jack van Lier, eigenaar van Jack van Lier Assurantie Advies Centrum te Loon op Zand, vindt het belangrijk om met al zijn...

Ewald Bary: "Van micro naar macro"

Ewald Bary: "Van micro naar macro"

"De welvaart kan beter worden verdeeld en wellicht is het een idee om met multinationals die nu en in de crisistijd megawinsten behaalden, te beginnen. Zoals techgiganten,...

Halve finale Advies Award 2022 in beeld…

Halve finale Advies Award 2022 in beeld…

De drie finalisten van de Advies Award 2022 zijn bekend. Van de spannende halve finale, die 7 september werd gehouden, heeft Jeffrey Korte een korte sfeerimpressie...