Allsecur wint Effie voor effecteve campagne

Coronel tweeling

Allsecur heeft een bronzen Effie gewonnen voor haar multimediacampagne met de broertjes Tim en Tom Coronel. 

De marktleider op het gebied van online verkoop van autoverzekeringen heeft inmiddels een naamsbekendheid van 90 procent. Het aantal premieberekeningen op allsecur.nl nam tijdens de campagne met 150 procent toe.

Reactie toevoegen

 
Smartphonegebruik grootste ergernis in het verkeer

Smartphonegebruik grootste ergernis in het verkeer

De helft (53 procent) van de Nederlanders stoort zich voornamelijk aan automobilisten die met hun smartphone bezig zijn, gevolgd door bumperklevers (46 procent)....

Allsecur grootste marktaandeel online afgesloten autoverzekeringen

Allsecur grootste marktaandeel online afgesloten autoverzekeringen

Volgens het jaarlijks Totaal Onderzoek Financiële diensten van onderzoeksbureau GfK heeft Allsecur in 2017 het grootste marktaandeel behaald in online afgesloten...

Independer breidt uit met bestelautomodule

Independer breidt uit met bestelautomodule

Independer heeft een vergelijkings- en adviesmodule voor bestelautoverzekeringen gelanceerd. De nieuwe module is gericht op particulieren en kleine zakelijke ondernemers....

Kifid kan onkunde niet bevestigen

Kifid kan onkunde niet bevestigen

Een autoverzekerde ving bot toen hij bij de Geschillencommissie Financiële Dienstverlening (Kifid) vroeg om excuses van de verzekeraar (Allsecur), een bijscholingscursus...

Nederlandse automobilist betaalt half miljard te veel voor autoverzekering

Nederlandse automobilist betaalt half miljard te veel voor autoverzekering

Van de 7,2 miljoen Nederlandse particuliere personenauto’s (CBS, november 2016) zijn naar schatting ruim 2,4 miljoen auto’s oververzekerd. In totaal...

Consumenten waarderen knab, ditzo, unitedconsumers, Allsecur

Consumenten waarderen knab, ditzo, unitedconsumers, Allsecur

Knab (banken), Ditzo (verzekeren algemeen), UnitedConsumers (zorgverzekeraars) en Allsecur (autoverzekeringen) hebben een Beste Service Award van Opiness gewonnen,...

Geen aanvullende regels voor schadeverzekeraars

Geen aanvullende regels voor schadeverzekeraars

Minister Dijsselbloem vindt het niet nodig aanvullende afspraken te maken met schadeverzekeraars om een einde te maken aan zogenoemde 'verborgen kosten' bij schadeverzekeringen....

Radar zet zoeklamp op autopolissen

Radar zet zoeklamp op autopolissen

Tros Radar zette maandagavond de zoeklamp op autoverzekeringen. De premies voor autoverzekeringen schieten omhoog. En dat terwijl ze een aantal jaar geleden steeds...

Kamervragen over verborgen kosten bij autoverzekeringen

Kamervragen over verborgen kosten bij autoverzekeringen

"Bent u bereid om met de verzekeraars afspraken te maken die leiden tot het einde van verborgen kosten en dat alle kosten voor een (auto)verzekering inzichtelijk...

Allsecur komt met Pechhulp on demand

Allsecur komt met Pechhulp on demand

Allsecur heeft Pechhulp on demand gelanceerd, een pechhulpdienst voor autobezitters zonder abonnement. “We zien een duidelijke behoefte bij de consument”,...