Allsecur wint Effie voor effecteve campagne

Coronel tweeling

Allsecur heeft een bronzen Effie gewonnen voor haar multimediacampagne met de broertjes Tim en Tom Coronel. 

De marktleider op het gebied van online verkoop van autoverzekeringen heeft inmiddels een naamsbekendheid van 90 procent. Het aantal premieberekeningen op allsecur.nl nam tijdens de campagne met 150 procent toe.

Reactie toevoegen

 
ANWB schrijft jongere bij op autopolis ouders

ANWB schrijft jongere bij op autopolis ouders

Jongeren die gebruik maken van de gezinsauto kunnen bij de ANWB worden bijgeschreven op de verzekeringspolis van hun ouders. Hierdoor kunnen ze als beginnende bestuurder...

Van den Neste vertrekt bij Allsecur

Van den Neste vertrekt bij Allsecur

Johan van den Neste vertrekt per 1 januari 2015 bij Allsecur waar hij werkzaam was als commercieel directeur. Van den Neste heeft 19 jaar gewekrt bij Allianz en...

Vraagtekens bij transparantie bonus-malussysteem

Vraagtekens bij transparantie bonus-malussysteem

Vanaf dit jaar zijn autoverzekeraars begonnen met het transparanter maken van het bonus-malussysteem. Ook moeten zij de verzekerde informeren over het aantal zuivere...

Independer: zeven autoverzekeraars passen beleid aan

Independer: zeven autoverzekeraars passen beleid aan

Aegon, Allsecur, Reaal, De Goudse, Delta Lloyd, Nationale-Nederlanden en Avéro Achmea hebben hun schadevrije jarenbeleid aangepast. Volgens Independer komen...

Klant bespaart op zorg maar laat autopolis in de la

Klant bespaart op zorg maar laat autopolis in de la

Uit onderzoek van GfK in opdracht van Allsecur blijkt dat veel consumenten die besparen op hun zorgverzekering niet omkijken naar een mogelijke besparing op hun...

Verzekeraars niet voorbereid op smartphone gebruiker

Verzekeraars niet voorbereid op smartphone gebruiker

Volgens Google is het gebruik van smartphones bij de oriëntatie op een (nieuwe) autoverzekering in een jaar tijd met 90 procent gestegen. Uit onderzoek van...

Helft automobilisten oververzekerd

Helft automobilisten oververzekerd

Van de zeven miljoen particuliere personenauto’s hebben ruim 3,2 miljoen verzekerden een te hoge dekking. "Op jaarbasis laten zij gezamenlijk een bedrag...

Tim en Tom Coronel nieuw gezicht Allsecur

Tim en Tom Coronel nieuw gezicht Allsecur

De tweelingbroers Tim en Tom Coronel vormen het nieuwe gezicht van Allsecur. Het raceduo is vanaf maandag 16 september te zien in de nieuwe commercial van de autoverzekeraar...

Topranking autopolissen allsecur, ANWB en Onna Onna

Topranking autopolissen allsecur, ANWB en Onna Onna

Allsecur, ANWB en Onna Onna hebben de maximale score van 5 sterren gekregen voor de kwaliteit van hun producten op alle dekkingsvormen. Crisper en Nederlanden van...

Pleidooi voor realtime database schadevrije jaren

Pleidooi voor realtime database schadevrije jaren

Vanaf 2014 wordt het aantal opgebouwde schadevrije jaren vermeld op de polis van een autoverzekering. Volgens vergelijkingssite Diks.nl schiet de oplossing van het...