Bevrijd jezelf uit het woud van adviesregels

Silvia Janssen (nieuw)

"Bevrijd jezelf uit het woud van regels. Silva Janssen (Oostdam & Partners) laat in haar workshop op de Dag van het Topadvies van 21 juni zien hoe dit moet. Zij biedt een overzicht van de regels voor advieskantoren plus een nieuwe aanpak hoe je hiermee om kan gaan en laat zien dat je veel meer bereikt als je je goed afstemt op wat je klant vindt in plaats van de wat de regels voorschrijven. 

“Compliance is geen doel op zich", zegt Janssen. "Waar het om gaat, is de kwaliteit van de dienstverlening. Compliance is het middel daartoe. Anders dan velen denken, gaat kwaliteitsverbetering samen met commercieel succes! En niet onbelangrijk, ook met plezier in je vak." Ervaar het zelf tijdens de workshop 'Hoe vertaal je nieuwe (Wft-)spelregels in praktische oplossingen voor financieel adviseurs.'

 

HOGE WAARDERING ADVISEURS

De Dag van het Topadvies is hét platform voor de onafhankelijke adviseurs van Nederland. De vorige twee edities werden door adviseurs gewaardeerd met een 9. Met deze derde editie wil VVP adviseurs opnieuw een spectaculair event bieden van het hoogste praktijkniveau. Met onder meer: Bertjan Scheepbouwer (directeur Lukassen & Boer), Jack Vos (Luyten Adviesgroep), Robin van Beem (Polis Advocaten), Silvia Janssen (Oostdam & Partners), Jelle Bartes (Next Step Factory), Björn Bierhaalder (MCH Consultancy), Bob Klijn (Herenvest) en Piet Mars (AFAS). Met verdieping van intermediaire vraagstukken als: hoe krijg ik mijn mensen mee, hoe combineer ik compliance en commercie, hoe positioneer ik mij als adviesbedrijf en hoe ga ik als kantoor om met de veranderende juridische wereld?

Deze derde Dag van het Topadvies vindt plaats op 21 juni in het DaVinci Theater in Leusden. Ontvangst 12,30 uur. Deelnamekosten bedragen € 75,- exclusief BTW per persoon voor abonees van VVP. Niet-abonnees betalen € 125,- exclusief BTW. Mis deze mooie adviesdag niet! Voor meer informatie en inschrijfmogelijkheid, klik HIER.

Reactie toevoegen

 

Reacties

K.M. Kreeft - 20 april 2017

Kan er niet bij zijn maar ben wel erg benieuwd. Een advies om niet 100% naar de regels te leven maar naar de klant zijn belangen is mij weliswaar uit het hart gegrepen, maar ook erg link. Als er ook maar ergens iets niet goed gaat wordt in ons land immers meteen het regelboek erbij gepakt en oh wee als je niet tot op de letter gedaan hebt wat die voorschrijven. Kan je wel zeggen dat je het klant belang voorop had, maar er is iets fout gegaan en jij hebt een regel niet tot op het bot nageleefd, dus hang je.

VVP-event Communicatie: durf het anders te doen

VVP-event Communicatie: durf het anders te doen

“Durf het anders doen, ook als je nog niet weet wat de uitkomst is. Handel vanuit empathie, vanuit liefde, voel mee met je klant en laat angst je niet langer...

Maak van nazorg een beetje liefde

Maak van nazorg een beetje liefde

Nazorg lijkt alleen maar een verplichting. De markt gaat zelfs bedelen bij de AFM voor meer regels. Dit is toch tegennatuurlijk! Waar blijft de eigen verantwoordelijkheid?...

Communicatietips voor adviseurs: klanten vinden en binden

Communicatietips voor adviseurs: klanten vinden en binden

Klanten vinden en vervolgens binden, is de uitdaging voor iedere ondernemer, zeker binnen de (financiële) dienstverlening. "Wat we verkopen is immers niet tastbaar....

Helder communiceren over meerwaarde advisering en beloning

Helder communiceren over meerwaarde advisering en beloning

Hoe communiceer je helder over je meerwaarde van je advisering en je beloning. Adviseur Natasja Naron pakt dit op een hele bijzondere manier heel succesvol aan....

Communicatie advieskantoren buiten de richtlijnen

Communicatie advieskantoren buiten de richtlijnen

Wat zijn de verschillende insights van compliant klantinformatie en waar moet je precies aan voldoen? Maar veel interessanter, wat als de regels je in de weg zitten?...

Vanuit CRM naar klantcontact  (extra workshop VVP Event Communicatie)

Vanuit CRM naar klantcontact (extra workshop VVP Event Communicatie)

"Wij doen onze activiteiten met altijd één doel voor ogen: het beter en mooier voor uw klant maken. Uw klanten zijn uw meest waardevolle bezit. Met...

AFM op VVP Event Communicatie

AFM op VVP Event Communicatie

Met welk oog kijkt de toezichthouder naar de communicatie van uw advieskantoor? Op 28 november geeft de AFM op het VVP Kennisevent Communicatie tips voor assurantiekantoren. Het...

Kandoor

Kandoor

VVP bestaat 75 jaar en daar zijn we vanzelfsprekend trots op. Al 75 jaar lang geloven we onvoorwaardelijk in de kracht en de toegevoegde waarde van het intermediair...

Niet premie doch coulance is hoofdzaak

Niet premie doch coulance is hoofdzaak

Acquisitie, het is een vies woord geworden. Het advies is vandaag de dag het product en dat advies moet vooral professioneel, integer en kundig worden gegeven....

Volgende nieuwsbrief verschijnt maandag 13 augustus

Volgende nieuwsbrief verschijnt maandag 13 augustus

Dit is de laatste nieuwsbrief van deze week. De volgende nieuwsbrief verschijnt maandag 13 augustus. Daarna komt de nieuwsbrief weer iedere dag. Volgende week vrijdag...