Ensupport verwerft kkv

KKV Ensupport

Ensupport, dochter van service provider Nedasco, heeft als eerste backoffice-organisatie het Keurmerk Klantgericht Verzekeren behaald.

Om serviceproviders en volmachtbedrijven te toetsen, hanteert de Stichting toetsing verzekeraars dezelfde normen als bij verzekeraars. Wilco Groot van Nedasco: “Eigenlijk gaat het bij de aanvraag van het Keurmerk om het definiëren van de minimale servicebelofte. Ensupport is in januari 2014 gestart en heeft daardoor alle dienstverlening vanaf de basis in kunnen richten. Daarbij bleek dat het voldoen aan de normen geen kunstje is, maar een volledige integratie vereist van alle bedrijfsprocessen en beleidsterreinen. Denk aan ICT-applicaties, klantcommunicatie, werkprocessen, rapportages en zelfs de werving en selectie van medewerkers.”

Reactie toevoegen

 
Schadeportefeuille Hoekjan naar Ensupport

Schadeportefeuille Hoekjan naar Ensupport

Jos Hoekjan van Hoekjan Financieel Advies en Risicobeheer heeft zijn schadeverzekeringsportefeuille  overgedragen aan Ensupport. De portefeuille wordt toegevoegd...

"Achmea voert kkv-norm correct uit"

"Achmea voert kkv-norm correct uit"

"De strekking van de norm inzake claimbehandeling is dat de klant vooraf weet waar hij aan toe is, wie de kosten van een contra-expert betaalt en als de kosten...

Consumentenlabel ensupport behoudt kkv

Consumentenlabel ensupport behoudt kkv

Ensupport, een volle dochter van Nedasco, heeft opnieuw aangetoond dat het voldoet aan alle eisen van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren. Ensupport voert het keurmerk...

"Keurmerkverzekeraars moeten kennis delen met adviseurs"

"Keurmerkverzekeraars moeten kennis delen met adviseurs"

Verzekeraars met het Keurmerk Klantgericht Verzekeren moeten de kennis van en ervaring met klantgerichtheid, aangezwengeld door het Keurmerk, open stellen voor de...

Verzekeraars kunnen info op site nog beter vindbaar maken

Verzekeraars kunnen info op site nog beter vindbaar maken

Verzekeraars met het Keurmerk Klantgericht Verzekeren geven goede informatie op hun website, maar kunnen deze informatie nog beter vindbaar maken. Dat is een van...

Reisverzekeraars: magere voldoende in eerste thema-onderzoek kkv

Reisverzekeraars: magere voldoende in eerste thema-onderzoek kkv

Te veel keurmerkhouders scoren slechts een magere voldoende in het eerste thema-onderzoek Reisverzekering door het Keurmerk Klantgericht Verzekeren (KKV).  ...

De Goudse behoudt Keurmerk

De Goudse behoudt Keurmerk

Ook de komende periode mag De Goudse het Keurmerk Klantgericht Verzekeren voeren. Dat is de conclusie na onafhankelijk onderzoek door de Stichting toetsing verzekeraars....

Bovemij Financiële Diensten behoudt kkv

Bovemij Financiële Diensten behoudt kkv

Bovemij Financiële Diensten (BFD) behoudt het Keurmerk Klantgericht Verzekeren.   BFD kwam in één keer door de beoordeling van de Stichting...

Yarden gestopt met Keurmerk Klantgericht Verzekeren

Yarden gestopt met Keurmerk Klantgericht Verzekeren

Yarden heeft uit eigen beweging het Keurmerk Klantgericht Verzekeren ingeleverd. "Yarden is per 1 augustus geen keurmerkhouder meer. De verzekeraar heeft zelf...

Nedasco lanceert Ensupport

Nedasco lanceert Ensupport

Nedasco start in januari 2014 met Ensupport. Adviseurs kunnen aan Ensupport hun volledige portefeuille met bijbehorende backoffice en midoffice werkzaamheden uitbesteden.  ...