FlexFront voert actie met dossierprijs van 11 euro

FlexFront actie dossierprijs

FlexFront hanteert tot en met vrijdag een dossierprijs van 11 euro. Dit in de aanloop naar de gekke dag 11 november, de elfde van elfde.

De service provider: "Zijn we bij FlexFront gek geworden? Nee! Zeker niet. 2017 is voor ons een intensief jaar waar achter de schermen veel is gebeurd. Binnenkort voegen we drie geldverstrekkers toe aan het assortiment. Binnenkort introduceren wij een nieuwe dienstverlening die u veel werk uit handen zal nemen en bovendien een nieuwe doelgroep in uw klantgebied kan opleveren. Binnenkort introduceren we u een innovatie die er voor gaat zorgen dat de administratieve verwerking van uw dossiers efficiënter gaat en u uw klant nog beter en sneller kunnen bedienen. Binnenkort introduceren we onze nieuwe prijsstelling voor 2018 waarmee loyaliteit, kwaliteit en samenwerking wordt beloond."

Voorwaarde is dat de getekende bindende overeenkomst voor deze aanvragen uiterlijk retour is ontvangen op vrijdag 29 december. "Voor dossiers die pas in 2018 de bindende overeenkomst ontvangen, hanteren we het normale dossiertarief. Voor vervallen en/of afgewezen dossiers geldt het reguliere tarief."

Reactie toevoegen

 
Eerste opleidingsdag Actief Klantbeheer voor slechts één euro

Eerste opleidingsdag Actief Klantbeheer voor slechts één euro

Naast het brancheonderzoek Actief Klantbeheer dat op 13 oktober 2021 van start is gegaan, zal binnenkort ook de eerste opleiding Actief Klantbeheer in première...

Serie Actief Klantbeheer, deel 4: klant gaat gewoon naar een andere adviseur

Serie Actief Klantbeheer, deel 4: klant gaat gewoon naar een andere adviseur

"Als je geen band opbouwt met jouw klant gaat hij gewoon op zoek naar een nieuwe adviseur", aldus Michel Ligtlee, beleidsadviseur Vereniging Eigen Huis in deel...

Serie Actief Klantbeheer, deel 3: het belang van ‘Ken je klant’

Serie Actief Klantbeheer, deel 3: het belang van ‘Ken je klant’

"Geldverstrekkers zijn tegenwoordig erg actief als het gaat om het begrip ‘Know Your Customer’. Dit heeft alles te maken met de verantwoordelijkheid...

Actief klantbeheer: goed voor klant én adviseur

Actief klantbeheer: goed voor klant én adviseur

(Branchepartijen over Manifest Actief Klantbeheer, VVP 4) Financieel professionals helpen bij het informeren, initiëren, implementeren en uitvoeren van...

Marktpartijen tekenen Manifest Actief Klantbeheer

Marktpartijen tekenen Manifest Actief Klantbeheer

Het ‘Manifest Actief Klantbeheer’ is op 1 juli 2021 tijdens een bijeenkomst in Diemen getekend door marktpartijen: ABN Amro Intermediaire Distributie,...

Ook FlexFront in zee met SolidBriQ

Ook FlexFront in zee met SolidBriQ

FlexFront is een samenwerking aangegaan met SolidBriQ, aanbieder van woningverhuurhypotheken, die recent ook al samenwerkingsovereenkomsten sloot met VCN HypotheekService...

FlexFront distributiepartner verhuurhypotheken De Nederlandse

FlexFront distributiepartner verhuurhypotheken De Nederlandse

Buy-to-Let leningen van De Nederlandse worden nu ook gedistribueerd door FlexFront en in volmacht geaccepteerd door Link Asset Services (LAS). Door de samenwerking...

Open brief van Michiel van der Linde aan adviseurs én collega's

Open brief van Michiel van der Linde aan adviseurs én collega's

"Wat een tijden zijn dit. De coronacrisis brengt zoveel spanning. De wereld staat in brand. Zelf vraag je je af hoe dichtbij het virus gaat komen. Je hoopt toch...

FlexFront: lof voor opstelling geldverstrekkers in coronacrisis

FlexFront: lof voor opstelling geldverstrekkers in coronacrisis

Elke geldverstrekker neemt z’n eigen maatregelen vanwege de coronacrisis, maar toch ziet FlexFront een rode draad. Michiel van der Linde, manager commercie...

FlexFront van start met liveblog over coronacrisis

FlexFront van start met liveblog over coronacrisis

FlexFront is een liveblog gestart over de coronacrises. Per geldverstrekker wordt duidelijk gemaakt welke tijdelijke beleidsaanpassingen van toepassing zijn. Het...