"Intermediaire zoektocht kost tijd"

BJÖRN Bierhaalder

"De veranderingen in de sector bieden kansen, maar dan moet je wel in beweging komen. Oude gewoontes en wetmatigheden loslaten en je volledig richten op meerwaarde voor klanten. Dat is een zoektocht die tijd kost naast je dagelijkse werk en door een aantal voorspelbare fases gaat." Björn Bierhaalder (MCH Consultancy) bespreekt op de Dag van het Topadvies welke kansen hij ziet voor adviseurs en de bewegingen die nodig zijn om deze te benutten.

De Dag van het Topadvies is hét platform voor de onafhankelijke adviseurs van Nederland. De vorige twee edities werden door adviseurs gewaardeerd met een 9. Met deze derde editie wil VVP adviseurs opnieuw een spectaculair event bieden van het hoogste praktijkniveau. Met onder meer: Bertjan Scheepbouwer (directeur Lukassen & Boer), Jack Vos (Luyten Adviesgroep), Robin van Beem (Polis Advocaten), Silvia Janssen (Oostdam & Partners), Jelle Bartels (Next Step Factory), Björn Bierhaalder (MCH Consultancy), Bob Klijn (Herenvest) en Piet Mars (AFAS). Met verdieping van intermediaire vraagstukken als: hoe krijg ik mijn mensen mee, hoe combineer ik compliance en commercie, hoe positioneer ik mij als adviesbedrijf en hoe ga ik als kantoor om met de veranderende juridische wereld? De sessie van Bartels wordt mede mogelijk gemaakt door Nedasco.

Deze derde Dag van het Topadvies vindt plaats op 21 juni in het DaVinci Theater in Leusden. Ontvangst 12,30 uur. Deelnamekosten bedragen € 75,- exclusief BTW per persoon voor abonees van VVP. Niet-abonnees betalen € 125,- exclusief BTW. Mis deze mooie adviesdag niet! Voor meer informatie en inschrijfmogelijkheid, klik HIER.

Reactie toevoegen

 
Aansluiten bij veranderende verwachtingen consument

Aansluiten bij veranderende verwachtingen consument

Het intermediair heeft een goede uitgangspositie om de vertrouwenspersoon van de consument te zijn, maar of dat ook een toppositie is valt te betwijfelen. Zo is...

Ga voor genoeg

Ga voor genoeg

Hoe kun je je anders profileren als advieskantoor en die andere profilering ook verzilveren? Natasja Naron van Gabriël financiële bescherming heeft het...

Ga het gewoon doen

Ga het gewoon doen

Consumenten weten financieel adviseurs goed te vinden voor pensioenen en hypotheken. Voor andere toekomstige financiële vraagstukken is dat anders. “moeten...

Dag van het Topadvies: ga het gewoon doen

Dag van het Topadvies: ga het gewoon doen

Consumenten weten financieel adviseurs goed te vinden voor pensioenen en hypotheken. Voor andere toekomstige financiële vraagstukken is dat anders. “Moeten...

Volgende nieuwsbrief dinsdag 11 juni

Volgende nieuwsbrief dinsdag 11 juni

De volgende nieuwsbrief van VVP verschijnt aanstaande dinsdag 11 juni. Dan organiseert VVP onder de titel 'How to be Wow' de vijfde Dag van het Topadvies. Thema...

Verzilveren klantgerichtheid centraal op Dag van het Topadvies

Verzilveren klantgerichtheid centraal op Dag van het Topadvies

De vijfde Dag van het Topadvies van VVP staat volledig in het teken van het verzilveren van klantgerichtheid. Onder de titel 'How to be wow' organiseert VVP deze...

Klantgerichtheidsreis op vijfde Dag van het Topadvies

Klantgerichtheidsreis op vijfde Dag van het Topadvies

Hoe maak je de overstap van intermediair naar klantgericht dienstverlener? Dat is hét thema van de sessie van Björn Bierhaalder (MCH) op de vijfde Dag...

Eerste afslag rechts

Eerste afslag rechts

(door Björn Bierhaalder, MCH Consultancy) Laatst schetste iemand mij de metafoor van een rotonde. Je kunt de comfortzone zien als een rotonde: we blijven...

De kracht van reflectie (en je mag er van genieten)

De kracht van reflectie (en je mag er van genieten)

Ik schrijf deze column terwijl ik met mijn gezin in het Noord-Italiaanse bergen ben. We komen hier ieder jaar voor de sneeuw en om een paar dagen de dagelijkse...

VVP 2:  kijken in overnamekeuken Sucsez Groep

VVP 2: kijken in overnamekeuken Sucsez Groep

Sucsez Groep gunt de lezers in de nieuwe VVP (nummer 2, 19 maart) een exclusief kijkje in haar overnamekeuken. De groep is snel gegroeid, maar hoe komen deze overnames...