"Intermediaire zoektocht kost tijd"

BJÖRN Bierhaalder

"De veranderingen in de sector bieden kansen, maar dan moet je wel in beweging komen. Oude gewoontes en wetmatigheden loslaten en je volledig richten op meerwaarde voor klanten. Dat is een zoektocht die tijd kost naast je dagelijkse werk en door een aantal voorspelbare fases gaat." Björn Bierhaalder (MCH Consultancy) bespreekt op de Dag van het Topadvies welke kansen hij ziet voor adviseurs en de bewegingen die nodig zijn om deze te benutten.

De Dag van het Topadvies is hét platform voor de onafhankelijke adviseurs van Nederland. De vorige twee edities werden door adviseurs gewaardeerd met een 9. Met deze derde editie wil VVP adviseurs opnieuw een spectaculair event bieden van het hoogste praktijkniveau. Met onder meer: Bertjan Scheepbouwer (directeur Lukassen & Boer), Jack Vos (Luyten Adviesgroep), Robin van Beem (Polis Advocaten), Silvia Janssen (Oostdam & Partners), Jelle Bartels (Next Step Factory), Björn Bierhaalder (MCH Consultancy), Bob Klijn (Herenvest) en Piet Mars (AFAS). Met verdieping van intermediaire vraagstukken als: hoe krijg ik mijn mensen mee, hoe combineer ik compliance en commercie, hoe positioneer ik mij als adviesbedrijf en hoe ga ik als kantoor om met de veranderende juridische wereld? De sessie van Bartels wordt mede mogelijk gemaakt door Nedasco.

Deze derde Dag van het Topadvies vindt plaats op 21 juni in het DaVinci Theater in Leusden. Ontvangst 12,30 uur. Deelnamekosten bedragen € 75,- exclusief BTW per persoon voor abonees van VVP. Niet-abonnees betalen € 125,- exclusief BTW. Mis deze mooie adviesdag niet! Voor meer informatie en inschrijfmogelijkheid, klik HIER.

Reactie toevoegen

 
Zonde

Zonde

(door Björn Bierhaalder, MCH Consultancy) Ik ben er inmiddels van overtuigd dat adviseurs en verzekeraars de kans hebben om er echt toe te gaan doen voor...

Willem Vreeswijk 25 jaar bij VVP

Willem Vreeswijk 25 jaar bij VVP

Willem Vreeswijk, hoofdredacteur en eigenaar, was 1 december 25 jaar in dienst van VVP. Een goed moment om kort terug te blikken en vooral vooruit te kijken, zowel...

Gevalletje waterschade, zoek het verder zelf maar uit

Gevalletje waterschade, zoek het verder zelf maar uit

"U heeft geen dekking voor deze schade, zoek het verder zelf maar uit. Dat was de ‘dienstverlening’ van mijn verzekeraar na een gevalletje waterschade...

VVP 5: MoneyView pleit voor Onafhankelijk Financieel Spreekuur

VVP 5: MoneyView pleit voor Onafhankelijk Financieel Spreekuur

In de dinsdag verschenen nieuwe VVP, nummer 5-2019, pleit MoneyView voor een Onafhankelijk Financieel Spreekuur. Dit in de reeks De Adviescampagne, waarin VVP zoekt...

Van de regen in de drup

Van de regen in de drup

(door Björn Bierhaalder. MCH Consultancy) U heeft geen dekking voor deze schade, zoek het verder zelf maar uit. Dat was de ‘dienstverlening’ van...

Verdieping

Verdieping

VVP staat voor Verhelderend, Verdiepend en Praktisch. Onder 'Verdieping' vindt u wisselende recente of relevante kennisartikelen van de redactie, externe deskundigen...

In de brand, uit de brand!

In de brand, uit de brand!

VVP-redacteur Toon Berendsen maakte het zelf mee: brand! Samen met July Schrama van Achmea kijkt hij terug op de afhandeling van de schade. Een praktijkverhaal...

VVP 4: adviseur, verzilver je pole position bij de klant!

VVP 4: adviseur, verzilver je pole position bij de klant!

Consumenten verstaan iets anders onder klantgerichtheid dan adviseurs. Om hun pole position te behouden dienen adviseurs minder in productoplossingen te gaan denken...

Klantgerichtheid kan nóg beter

Klantgerichtheid kan nóg beter

Klantgerichtheid wordt meer en meer het onderscheidend vermogen van financieel adviseurs. Dat werd duidelijk op de vijfde VVP Dag van het Topadvies. Ook duidelijk...

De sector van de toekomst

De sector van de toekomst

(door Björn Bierhaalder, MCH Consultancy) Ik heb een droom: samen nadenken over hoe betekenisvol zijn in de wereld van nu en morgen eruitziet. Oplossingen...