Joke Bakker vertrekt als CFRO De Goudse
Joke Bakker vertrekt na anderhalf jaar als CFRO bij De Goudse. Zij heeft "in goed overleg met de raad van commissarissen besloten wegens persoonlijke overwegingen met ingang van 16 mei 2017 terug te treden als statutair bestuurder".
Bakker kijkt terug op een heel intensieve en zeer leerzame tijd bij De Goudse. "Er is heel veel gebeurd in de afgelopen periode. Financieel staat De Goudse er goed voor met een solvabiliteitspositie in de top van de markt. De strategische herijking is afgerond en de contouren van de strategische change programma’s staan, het Solvency 2 raamwerk is goed verankerd in de organisatie, het management team is versterkt, zeer ervaren en uitstekend in staat om de uitvoering ter hand te nemen.”
Reactie toevoegen
Goudse: "Ondernemers onwetend over hun risico's"
"Veel ondernemers zijn onwetend over hun risico’s. Er is een belangrijke rol weggelegd voor de adviseur om het risicobewustzijn te vergroten en zo te helpen...
Branchedebat Adfiz-jubileum: geen discussie meer over waarde van advies
"Kan de AFM ons misschien vertellen waarom de kosten van advies niet in de premie verdisconteerd mogen worden?", vroeg Jurjen Oosterbaan Martinius van Bureau DFO...
De Goudse volledig eigenaar Van Lanschot Chabot/Mandema
De Goudse wordt volledig eigenaar van Van Lanschot Chabot/Mandema (VLCMP). De Goudse had al een belang van 51 procent en neemt nu de resterende 49 procent over van...
De Goudse heeft beste proces medische acceptatie
De Goudse heeft in het thema-onderzoek naar het proces van medische acceptatie van de stichting Toetsing Verzekeraars de maximale score van 5 punten behaald Op...
Veel branden ontstaan door problemen met de elektrische installatie. Een goede inspectie hiervan kan onnodige problemen voorkomen. De nieuwe controlemethodiek...
VVP Event Communicatie: creëer verbinding
Communiceren is niet zo moeilijk, écht communiceren wel. Dat werd duidelijk op het VVP Event Communicatie. Waar het werkelijk om gaat, is het creëren...
Communicatietips voor adviseurs: klanten vinden en binden
Klanten vinden en vervolgens binden, is de uitdaging voor iedere ondernemer, zeker binnen de (financiële) dienstverlening. "Wat we verkopen is immers niet tastbaar....
Kansen social media voor advieskantoren
Van social strategie naar een praktische (door)start van social media kanalen als twitter, facebook,linkedin en instagram. Karin van Geelen (oprichter Yellow Communications)...
Helder communiceren over meerwaarde advisering en beloning
Hoe communiceer je helder over je meerwaarde van je advisering en je beloning. Adviseur Natasja Naron pakt dit op een hele bijzondere manier heel succesvol aan....
Communicatie advieskantoren buiten de richtlijnen
Wat zijn de verschillende insights van compliant klantinformatie en waar moet je precies aan voldoen? Maar veel interessanter, wat als de regels je in de weg zitten?...