Kerk vol ondernemers op inspiratie-avond All-Insure

Wim Anker

Topadvocaat Wim Anker en topcoach Remco Claassen scoorden op de inspiratieavond die advieskantoor All-Insure op 22 september in de Maartenskerk te Wemeldinge organiseerde een tien plus van de aanwezige 150 ondernemers.

Eigenaar Maurice van den Hemel van het Zeeuwse All-Insure is er alles aan gelegen om relaties te helpen de verbinding te maken tussen hart, hoofd en handen. Ondernemers die met hem in zee gaan, weten dat ze niet alleen de juiste kennis krijgen aangeboden, uitstekende suggesties en begeleiding, maar weten ook dat ze niet om één vraag heen kunnen: wat moet geld voor jou doen? Vandaar onder andere deze inspiratieavond: twee topsprekers die met passie voor hun vak het hart van ondernemers weten te raken. Precies wat All-Insure ook iedere dag weer probeert te doen. Van den Hemel is onder meer een samenwerking aangegaan met Claassen. Samen gaan ze een leiderschapsprogramma aanbieden.

Tijdens de avond kwam er ook een klant van All-Insure op het podium. Marieke Lodder vertelde kort haar verhaal aan de aanwezigen. Ze had een burn-out, stapte acht maanden geleden bij All-Insure binnen en volgde het coachingstraject. Nu werkt ze vol passie als fotografe en is zeer succesvol. Ze heeft van haar 'hobby' haar werk weten te maken. Op het podium vertelde ze op verzoek van Van den Hemel in een pitch waar zij als fotografe in uitblinkt. Dat deed ze met verve.

 

PRINCIPIEEL MET EEN SOCIAAL GEZICHT

Advocaat Wim Anker (Anker & Anker Strafrechtadvocaten) zorgde voor een gloedvol pleidooi, relevant voor elke ondernemer. Hij maakte duidelijk dat een sterke positionering van je bedirjf cruciaal is, evenals de integriteit van jezelf en al je medewerkers. UItgangspunt bij de oprichting van het kantoor was: een principieel kantoor met een sociaal gezicht.  Het kantoor kent vijf principes: we doen alleen strafrecht, iedereen is welkom, wij hebben altijd de regie, wij benaderen nooit actief mogelijke cliënten en we kijken nooit naar het inkomen van de verdachte. Anker & Anker doet 90 procent pro deo zaken. Vol vuur, scherpte en humor liet Anker een aantal zaken de revue passeren. Onder meer het bijstaan van zedendelinquent Robert M, een zaak waarvan hijzelf op voorhand de consequenties niet goed had ingeschat. Talloze bedreigingen, 4500 haatmails, ingegooide kantoorruiten etc. Anker legde uit waarom zij ook deze zaak op zich hadden genomen. "In een democratie heeft iedere verdachte recht op bijstand. Wij willen ervoor zorgen dat de symbolische weegschaal van Vrouwe Justitia in balans blijft."

Reactie toevoegen

 
VVP-event Communicatie: begrijpen en begrepen worden

VVP-event Communicatie: begrijpen en begrepen worden

Kies wie je klanten zijn en zorg voor een duidelijke pitch naar deze mensen. Aldus Maurice van den Hemel, financieel adviseur en coach, tijdens de kennissessie van...

Communicatietips voor adviseurs: klanten vinden en binden

Communicatietips voor adviseurs: klanten vinden en binden

Klanten vinden en vervolgens binden, is de uitdaging voor iedere ondernemer, zeker binnen de (financiële) dienstverlening. "Wat we verkopen is immers niet tastbaar....

Helder communiceren over meerwaarde advisering en beloning

Helder communiceren over meerwaarde advisering en beloning

Hoe communiceer je helder over je meerwaarde van je advisering en je beloning. Adviseur Natasja Naron pakt dit op een hele bijzondere manier heel succesvol aan....

Communicatie advieskantoren buiten de richtlijnen

Communicatie advieskantoren buiten de richtlijnen

Wat zijn de verschillende insights van compliant klantinformatie en waar moet je precies aan voldoen? Maar veel interessanter, wat als de regels je in de weg zitten?...

Vanuit CRM naar klantcontact  (extra workshop VVP Event Communicatie)

Vanuit CRM naar klantcontact (extra workshop VVP Event Communicatie)

"Wij doen onze activiteiten met altijd één doel voor ogen: het beter en mooier voor uw klant maken. Uw klanten zijn uw meest waardevolle bezit. Met...

AFM op VVP Event Communicatie

AFM op VVP Event Communicatie

Met welk oog kijkt de toezichthouder naar de communicatie van uw advieskantoor? Op 28 november geeft de AFM op het VVP Kennisevent Communicatie tips voor assurantiekantoren. Het...

All-insure na tien jaar herdoopt

All-insure na tien jaar herdoopt

Adviseur Maurice van den Hemel viert dit jaar het 10-jarige bestaan van zijn bedrijf All-Insure. Tijd voor een nieuwe inspiratieavond met onder meer Dirk Zeelenberg,...

All-Insure verder als Gewoon Lekker Leven

All-Insure verder als Gewoon Lekker Leven

All-Insure, het advieskantoor van Maurice van den Hemel uit Wemeldinge, gaat verder als Gewoon Lekker Leven. De nieuwe naam werd tijdens de jaarlijkse inspiratieavond...

Van financiële planning naar een creatieve flow... Huh?

Van financiële planning naar een creatieve flow... Huh?

Sigfrid van Driel richtte twintig jaar geleden Impessive Arts op. Recentelijk ging hij sparren met adviseur Maurice van den Hemel uit Wemeldinge. De aanpak van...

Kennis, passie, plezier

Kennis, passie, plezier

“Mijn eigen visie op het kantoor is niet van belang, wel de gezamenlijke visie van de mensen die hier werken. Wij geloven in betrokkenheid, jezelf kunnen...