Nieuwe campagne bnp Paribas Cardif
BNP Paribas Cardif is een nieuwe corporate campagne gestart waarin de focus ligt op een positieve levenshouding, ook op momenten dat het even tegenzit.
Marieke van Zuien, directeur customer & corporate: “In de campagne worden mensen geportretteerd die ondanks de lastige situatie waarin ze zitten vanwege ziekte of baanverlies, een positieve instelling hebben. Ze zien tegenslag als een tijdelijk iets en gebruiken de periode dat hun leven even anders is dan ze gewend waren, om voor zichzelf een nieuw pad uit te stippelen." De campagne start op een aantal radiozenders en wordt vervolgd met online aanwezigheid en uitingen in de gedrukte media.
Reactie toevoegen
Hypotheek Aflos Verzekering opgenomen in moneyview-vergelijkers
MoneyView heeft de nieuwe Hypotheek Aflos Verzekering van Cardif (onderdeel van BNP Paribas) opgenomen in MoneyView Advisa, AeQuote en Selector. Om dit mogelijk...
Provisieverbod onthoudt klant keuzes
Sinds dit jaar staat de AFM niet meer toe dat softwareleveranciers gelden ontvangen van aanbieders voor de inbouw van producten. Hierdoor ontstaat er een meer gelijk...
Thielemans topman BNP Paribas Nederland
Daniel Thielemans is benoemd tot CEO & Country Head Nederland BNP Paribas. HIj is verantwoordelijk voor het toezicht op alle Nederlandse groepsentiteiten van...
Provisieverbod: de voorlopige balans
Een officiële evaluatie van het provisieverbod vindt pas over een jaar of drie plaats. Dat is ver weg. Wellicht te ver. VVP 14 van 12 augustus 2014 maakt met...
Cardif introduceert Inkomensrisicoscan
BNP Paribas Cardif heeft een Inkomensrisicoscan geïntroduceerd om Nederlanders te helpen om de financiële gevolgen van werkloosheid in kaart te brengen....
"De onderscheidende werkwijze van BNP Paribas Cardif is beloon met een nummer 1 positie in het IG&H-onderzoek", aldus BNP Paribas Cardif zelf. De verzekeraars...
Cardif richt zich op nieuwe product-marktcombinaties
Cardif heeft haar naam veranderd in BNP Paribas Cardif. Volgens de verzekeraar is dit het startsein voor nieuwe product-marktcombinaties. De verzekeraar, die zestien...
Cardif biedt adviseurs vijf Online adviezen
Cardif heeft een ‘online mystery shopping’ onderzoek laten uitvoeren door Mystery Review en de bevindingen verwerkt in het E-book Online Klantbeleving....
Cardif zet tools in het zonnetje
De business partners van Cardif ontvangen elke donderdag in de maand september een tool die ze in kunnen zetten in hun adviespraktijk. Voor de 'toolmaand' is een...
Baar financieel advies intermediair met beste website
De websites van financieel adviseurs worden over het algemeen als duidelijk toegankelijk en overzichtelijk ervaren, maar het reageren op vragen en de inzet van social...