Ook OHRA verwijdert Facebook-pixels

Social media knoppen (2018)

Na Menzis en ONVZ heeft nu ook OHRA aangegeven om gelet op de commotie die is ontstaan door het gebruik van Facebook-pixels onmiddellijk te stoppen met het gebruik ervan te stoppen.

OHRA, inmiddels behorend tot NN Group, geeft aan dat het bezoekersgedrag op haar site wordt gemeten, maar dat persoonlijke medische gegevens nooit worden gedeeld met Facebook. "Medische dossier of medische informatie is volledig afgeschermd en beveiligd zoals bepaald door de toezichthouder. Het bezoekersgedrag monitort OHRA met behulp van cookies die aangepast kunnen worden bij de cookie instellingen op de site. OHRA gebruikt alleen Facebook cookies als de bezoeker expliciet aangeeft dit te willen door de cookievraag met ja te beantwoorden."

Reactie toevoegen

 
Ing biedt hypotheekadvies via Facebook

Ing biedt hypotheekadvies via Facebook

ING biedt starters en doorstromers vanaf vandaag de mogelijkheid om op Facebook vragen te stellen aan hypotheekexperts. Tijdens de Open Huizen Dag kan men bij 32...

DAS past werkwijze aan onder druk intermediair

DAS past werkwijze aan onder druk intermediair

Na druk vanuit het intermediair verwijst DAS klanten met vragen over de aanwending van een ontslagvergoeding voortaan nadrukkelijk naar de eigen financieel adviseur...

Autopolis: ohra biedt Direct-weer-door Garantie

Autopolis: ohra biedt Direct-weer-door Garantie

Ohra zet momenteel een autoverzekering in de markt met Direct-weer-door Garantie. Bij total loss of diefstal is er meteen een leenauto beschikbaar. En binnen 10...

Ohra start Twitter-alert bij autodiefstal

Ohra start Twitter-alert bij autodiefstal

Ohra start een Twitter-alert voor haar klanten bij de diefstal van auto’s en motoren.   In de tweet worden het kenteken, merk, type en kleur van het...

Tango: ohra-collectiviteit voor klanten

Tango: ohra-collectiviteit voor klanten

Ohra heeft een verzekeringscollectiviteit ontwikkeld voor klanten van Tango. De collectiviteit biedt mensen die tanken bij Tango tanken onder andere 20 procent korting...

Autoverzekeraars doen meer aan risicoselectie

Autoverzekeraars doen meer aan risicoselectie

Sinds DNB de noodklok luidde over de kostendekkendheid van autopremies, stappen steeds meer autoverzekeraars van hun standaardpremies af bij jongen onder de 24 jaar...

Ohra-campagne genomineerd voor Gouden Loeki

Ohra-campagne genomineerd voor Gouden Loeki

De Ohra-commercial ‘Bom in Eend’ is genomineerd voor een Gouden Loeki. De nieuwe Ohra-campagne ‘Bom in Eend’ is een van de tien genomineerden...