Schadehulp biedt adviseur eigen app

Autoschade 2

Schadehulp, het gespecialiseerde schaderegelingsbureau voor intermediair- en volmachtbedrijven, heeft een praktische app ontwikkeld waarmee deze verzekeringsbedrijven 24/7 een inzage hebben in alle schadedossiers, schadestukken kunnen worden toegevoegd, schades kunnen worden gemeld en op transparante wijze kan worden gecommuniceerd met de eigen relaties.

Schadehulp biedt daarbij intermediairbedrijven aan de App onder eigen bedrijfsnaam en geheel in de eigen look&feel van het kantoor te laten voeren. Daarbij worden ze tevens in de gelegenheid gesteld om op de App vijf pagina’s naar eigen inzicht te vullen. Hierdoor kunnen klanten bijvoorbeeld via de webapplicatie ook informatie inzien over verzekeringsproducten en andere producten en diensten en ook direct polissen sluiten.
Eigenaar Frank Fukking van Schadehulp: “Steeds meer klanten communiceren en informeren zich met hun mobiele telefoon. Met deze App bieden zij hun klanten die mogelijk ook voor verzekeringszaken en het melden van schades, die vervolgens door Schadehulp onder het Private label van het betreffende intermediairbedrijf worden afgewikkeld.”
De eigen App is te downloaden in de app stores van zowel Apple als Google. De kosten bedragen eenmalig 500 euro en vervolgens 50 euro per maand, beide excl. btw.
 

Reactie toevoegen

 
Klant eist vergeefs vergoeding advieskosten door geldverstrekker

Klant eist vergeefs vergoeding advieskosten door geldverstrekker

De hypotheeksom van een klant werd verlaagd. Niet de geldverstrekker maar zijn adviseur had hem moeten melden dat de verlaging was doorgevoerd, oordeelt de Geschillencommissie...

Adviseur moet 80% advieskosten terugbetalen

Adviseur moet 80% advieskosten terugbetalen

Hypotheek Visie moet van de Geschillencommissie Financiële Dienstverlening (Kifid) 80 procent van de advieskosten terugbetalen aan een klant. Het gaat om 80...

App mobielschademelden uit lucht wegens datalek

App mobielschademelden uit lucht wegens datalek

De MobielSchadeMelden-app is uit de lucht vanwege een datalek   Het Verbond van Verzekeraars: "Afgelopen maandag is een datalek geconstateerd bij de MobielSchademelden-app...

"Adviseur vaak overbodig bij hypotheek"

"Adviseur vaak overbodig bij hypotheek"

Een hypotheek is tegenwoordig zo simpel dat dure adviseurs overbodig zijn. Dat stelt onafhankelijk financieel planner Paul van der Kwast in zijn column op www.businessinsider.nl....

Local hero... Gijs Ubels

Local hero... Gijs Ubels

In de rubriek Local Hero stelt VVP samen met NH1816 het lokale advieskantoor centraal. Het belang van deze lokale helden voor de samenleving kan niet genoeg worden...

Geen droeftoeters, maar bruisstabletten

Geen droeftoeters, maar bruisstabletten

Renee Lagerwaard:d: ‘Pluk de dag.’ “Onze klanten beschrijven ons kantoor als een warm bad en waarderen onze huiselijkheid. Grootste compliment...

Zeven vragen aan... Erik Rebergen

Zeven vragen aan... Erik Rebergen

1. Wat drijft je als adviseur? Wat maakt je vak uniek? Vanaf 1999 ben ik werkzaam in de sector en mag ik financieel advies geven aan consumenten, zowel particulier...

Actueel of niet?

Actueel of niet?

Wanneer is iets een actualiteit? Dat vraagt Mike Schilperoort, algemeen directeur Lindenhaeghe, zich af in zijn maandelijkse blog over marktontwikkelingen. Van Dale...

Adviseur hoeft niet bij elke prolongatie te controleren of dekking nog passend is

Adviseur hoeft niet bij elke prolongatie te controleren of dekking nog passend is

"Van een redelijk handelend en bekwaam tussenpersoon kan niet worden verwacht dat hij bij elke prolongatie controleert of er nog sprake is van een passende...

Zeven vragen aan... Wim Rietveld

Zeven vragen aan... Wim Rietveld

1. Wat drijft je als adviseur? Wat maakt jouw vak uniek? Als Erkend Hypothecair Planner ben je elke dag bezig met een heel belangrijk onderdeel in het leven van...