Tom de Bruyne en Paul Turken op 21ste marketingvakdag

Heartful Marketing

Heartful Marketing is het thema van de 21ste editie van de Nationale Dag Financiële Marketing van De Baak, NIMA en VVP. Tom de Bruyne en Paul Turken geven deze vakdag voor marketingprofessionals inhoud en kleur.

Tom de Bruyne is mede-oprichter SUE Amsterdam, een bureau dat campagnes bouwt, startups ontwikkelt en digitale producten maakt voor nationale en internationale merken. Paul Turken is expert op het snijvlak van marketing/strategie/management. Turken laat onder meer zien dat financiële dienstverleners de essentie van het marketingvak uit het oog zijn verloren. "De essentie is dat beide partijen - leverancier en klant - met meer waarde uit de ruil komen. Hoe geef je de klant vervolgens het gevoel dat hij de beste kant van de deal heeft? Financiële dienstverleners dienen hun klanten een winnaarsgevoel te geven. Hoe geef je je klanten dit gevoel en wat zijn de basisingrediënten om van klanten echte vrienden te maken?" Marketingspecialist Paul Turken geeft de antwoorden.

De vakdag wordt op 10 november georganiseerd op Landgoed De Horst in Driebergen. Noteer deze datum alvast in de agenda. Binnenkort volgt meer informatie.

Reactie toevoegen

 
Baanbrekende social media innovaties in de Financiële sector

Baanbrekende social media innovaties in de Financiële sector

Drie baanbrekende social media innovaties staan op 1 december 2011 tijdens de Nationale Dag Financiële Marketing in de spotlights van de 'pecha kucha' contest...