Turien & Co verwerft KKV
Turien & Co. Assuradeuren heeft het Keurmerk Klantgericht Verzekeren (KKV) behaald. Turien is daarmee de enige volmachthouder die dit Keurmerk momenteel houdt. Ron van Kesteren, directeur van de Stichting toetsing verzekeraars: "Het is goed dat ook gevolmachtigden het Keurmerk aanvragen én behalen; dat draagt bij aan meer klantgerichtheid in de verzekeringsbranche."
Om volmachtbedrijven te toetsen, hanteert de Stichting dezelfde normen als bij verzekeraars. Van Kesteren: "De klant maakt geen onderscheid tussen verzekeraars en gevolmachtigden, dus doen wij dat ook niet. Met het Keurmerk bewijzen gevolmachtigden dat zij de klant minstens met dezelfde kwaliteit bedienen als verzekeraars met het Keurmerk dat doen."
Op de foto van de uitreiking van links naar rechts: Jan Hamburger (Turien), Femke Bakker (Turien), Ron van Kesteren (Stv), Peter van Geijtenbeek (Turien) en Maika Mak (Turien).
Reactie toevoegen
Vijf vragen aan Kathy Reinerie
Vijf vragen aan inntermediair Katy Reinerie 1. Wat verstaat u onder klantgerichtheid? Vaak komt een klant met een specifieke vraag binnen, maar blijkt het achterliggende...
Comarch maakt frontoffice verzekeraars volledig digitaal
Digitale tools zijn niet meer weg te denken uit ons dagelijkse leven. We raken er steeds meer mee vertrouwd en we verwachten tegenwoordig van elke organisatie...
Manifesto is geen traditionele accountant. Met het verzorgen van de administratie alleen maak je namelijk allang het verschil niet meer. Hoe dan wel? Door persoonlijk...
‘Het zou zoveel makkelijker zijn zonder klanten’, verzuchtte een medewerker van een bank onlangs in een workshop over een legendarische klantbeleving....
Mogelijk gemaakt door… uw adviseur
Kansen genoeg voor adviseurs en verzekeraars. Het is niet alleen de verzekeringswereld die verandert, ook de financiële situatie van klanten verandert. De...
Inleven in veranderende rol adviseur
“Het maakt ons niet uit hoe de adviseur zich organiseert of hoe hij wenst te werken”, stelt Armand Baas Becking, Directeur Intermediair van Coöperatie...
Klantkennis sleutel tot succes
Het intermediair staat dichtbij de klant, heeft vaak een lokale functie en de waardepropositie is bijna altijd die van customer intimacy. Toch is er voor het intermediair...
Naar een klantgerichte cultuur
De assurantietussenpersoon is tevreden over zijn eigen klantgerichtheid, maar is veel minder te spreken over de klantgerichtheid van zijn businesspartners. Dat...
1. Wat verstaat u onder klantgerichtheid? Niet simpel de klant als persoon centraal stellen maar dat wat er werkelijk toe doet. Het klantbelang, daar gaat...
Uitkomsten trendonderzoek intermediair op event Klantgerichtheid
"Het trendonderzoek laat onomwonden zien dat klantgerichtheid kansen biedt", aldus onderzoeker Fred de Jong! Hij presenteert de uitkomsten van het trendonderzoek...