Unigarant denkt ook aan bestaande klanten

E-bike

Unigarant-klanten die vóór 1 maart 2012 een E-bikeverzekering voor 3 of 5 jaar hebben afgesloten, krijgen gratis pechhulp van de assuradeur.


Deze klanten hadden al pechhulp voor het eerste verzekeringsjaar. Met de gratis verlenging is de klant nu ook voor de resterende duur van de verzekering verzekerd van hulp bij pech onderweg. Sinds 1 maart 2012 is de pechhulp standaard onderdeel van de vernieuwde E-bikeverzekering.

Met de Unigarant Pechhulp kan de verzekerde rekenen op hulp wanneer zij stranden met hun E-bike. Als snelle reparatie ter plekke niet mogelijk is, worden E-bike en berijder naar de tweewielerspecialist of naar huis gebracht.


Reactie toevoegen

 
Unigarant stopt voorlopig met het verzekeren van fatbikes

Unigarant stopt voorlopig met het verzekeren van fatbikes

Unigarant stopt vanaf 6 september met het verzekeren van fatbikes. De redenen hiervoor zijn de extreem hoge diefstalcijfers en de trend om fatbikes technisch aan...

Kifid: klant mag contra-expert onderzoek laten verrichten

Kifid: klant mag contra-expert onderzoek laten verrichten

(Geschillencommissie Kifid uitspraak 2022-0180A). Een klant wordt in de gelegenheid gesteld om een contra-expert onderzoek te laten verrichten naar de schadeoorzaak...

ARAG neemt rechtsbijstandportefeuilles van Unigarant over

ARAG neemt rechtsbijstandportefeuilles van Unigarant over

De rechtsbijstandportefeuilles van Unigarant, het verzekeringsbedrijf van ANWB, komen vanaf 1 januari 2022 in beheer van ARAG. De samenwerkingsovereenkomst is getekend...

DAK biedt WOONverzekering van Unigarant

DAK biedt WOONverzekering van Unigarant

DAK biedt naar eigen zeggen als eerste serviceprovider de WOONverzekering van Unigarant in de volmacht.  Volgens DAK is het pakket snel tot stand gekomen...

Unigarant: meer omzet via serviceproviders voor adviseurs

Unigarant: meer omzet via serviceproviders voor adviseurs

Financieel adviseurs droegen in 2019 opnieuw meer omzet aan bij Unigarant via serviceproviders. Unigarant in het jaarverslag: “Door een terugtrekkende beweging...

AVG: grootste uitdaging is niet verwerken van overbodige data

AVG: grootste uitdaging is niet verwerken van overbodige data

"‘Zomaar’ om klantgegevens vragen was nooit een optie en zeker onder de AVG niet." Dat stelt Gerrit Boon, compliance officer bij Unigarant in een blog van...

Klant bijt tanden stuk op reisverzekering

Klant bijt tanden stuk op reisverzekering

Wie op reis naar de tandarts moet, kan de kosten daarvan niet claimen op de reispolis als sprake is van achterstallig gebitsonderhoud. Dat oordeelt de Geschillencommissie...

Unigarant groeit dankzij service providers

Unigarant groeit dankzij service providers

Service providers bezorgde Unigarant in 2016 verdere groei, leest het jaarverslag. Unigarant: "De ingezette groei via service providers is in 2016 doorgezet....

Unigarant toch niet in bootje genomen

Unigarant toch niet in bootje genomen

 Unigarant stelde ten onrechte door een klant in het bootje genomen te zijn, oordeelt de Geschillencommissie Financiële Dienstverlening (Kifid). De consument...

Adfiz: gesprekken met Unigarant zonder resultaat

Adfiz: gesprekken met Unigarant zonder resultaat

Heeft Unigarant op dit moment alleen oog heeft voor het eigen bedrijfsresultaat of ook voor haar business partners? Dat vraagt Adfiz zich af, nadat gesprekken over...