Uriël Ballast CMO Hypotheek Visie

Persfoto Uriel Ballast

Met de benoeming van Uriël Ballast als Chief Marketing Officer, CMO, maakt franchiseorganisatie Hypotheek Visie "de strategische keuze om onze marketingactiviteiten fors te versterken als groeimotor voor de bij de ons aangesloten advieskantoren".

Als medeaandeelhouder en CMO zal Ballast leidinggeven aan alle marketingactiviteiten van de verschillende brands die onderdeel uitmaken van de Hypotheek Visie organisatie.

Ballast: "“Als financiële sector is onze focus nu vooral gericht op de hypotheek als instrument voor de verwerving van het eigendom van een woning. Voor de consument is niet het eigendom de issue maar het wonen op zichzelf. Als adviesorganisatie moeten wij ons daarom profileren als specialist op het gebied van wonen en dat is breder dan alleen het item van eigendom. Daarom zullen we in de komende periode ook veel meer naar voren treden met ons andere brand 'Financieel Visie' waarin we de consument gaan helpen om complexe thema’s als Verduurzamen en Overwaarde concreet voor zijn of haar situatie te maken."

Annemiek

Ballast verder: "“Ik geloof sterk in kleinschalig lokaal ondernemerschap. Met ondernemers en medewerkers die zelf onderdeel zijn van de lokale gemeenschap waaraan zij hun diensten leveren. Die ook vijf voor zes met Annemiek het gesprek aangaan over de mogelijkheid om de woning te verduurzamen. Omdat zij ondernemer zijn, maar ook en vooral omdat zij Annemiek kennen uit het plaatselijke verenigingsleven.

"Kleinschalig ondernemerschap is de ideale basis voor vertrouwen tussen klant en leverancier. Tegelijkertijd kan kleinschalig ondernemerschap leiden tot hoge kosten en het onvoldoende kunnen benutten van moderne marketingtechnieken. Binnen onze organisatie streven wij ernaar die twee werelden steeds dichter bij elkaar te brengen: nog beter het lokaal ondernemerschap organiseren en fors investeren in een krachtige centrale ondersteuning met datagedreven marketing. Daar hebben wij al de nodige stappen in gezet en dat gaan wij nu, zonder pauze, versnellen."

Reactie toevoegen

 
Meer over
Usain Bolt op yoga retraite in nieuwe Europese campagne Allianz Direct

Usain Bolt op yoga retraite in nieuwe Europese campagne Allianz Direct

Nadat de samenwerking met de snelste man ter wereld van start ging begin dit jaar, komt Allianz Direct nu met een nieuwe Europese campagne voor woonverzekeringen...

Kansen tijdens de coronacrisis

Kansen tijdens de coronacrisis

(Door Joost Tieland, Brand New Day) Investeer in marketing, juist tijdens een crisis. En nee, dat hoeft absoluut niet veel geld te kosten. Wel wat tijd en moeite: We...

Hypotheek Visie pleit voor branchebreed onderzoek naar kwaliteit digitaal advies

Hypotheek Visie pleit voor branchebreed onderzoek naar kwaliteit digitaal advies

Hypotheek Visie pleit voor een branchebreed onderzoek naar de kwaliteit van de digitale advisering. . De acceptatie en waardering van digitaal advies is, vanuit...

Hypotheek Visie waarschuwt voor ongewenste sturing in campagne aflossingsvrije hypotheken

Hypotheek Visie waarschuwt voor ongewenste sturing in campagne aflossingsvrije hypotheken

Hypotheek Visie waarschuwt dat de voorlichting aan consumenten met een aflossingsvrije hypotheek niet moet ontaarden in ongewenste sturing van de consument. De keten...

Vermogensopbouw van alle (leef)tijden

Vermogensopbouw van alle (leef)tijden

Het is zeker geen gekke gedachte om beleggen in deze tijden pro-actief onder de aandacht van uw klanten te brengen. Wie vroeger vermogen wilde opbouwen, had...

Hypotheek Visie biedt 13.000 klanten pro-actief goedkopere ORV aan

Hypotheek Visie biedt 13.000 klanten pro-actief goedkopere ORV aan

Hypotheek Visie start deze week met het benaderen van 13.000 klanten waarvan de ORV goedkoper kan. Het nieuwe aanbod betreft in beginsel Hera Life. “Het is...

Hypotheek Visie: "Werk samen om consument inzicht in betaalpauzes te geven"

Hypotheek Visie: "Werk samen om consument inzicht in betaalpauzes te geven"

Hypotheek Visie roept de AFM, Nibud, geldverstrekkers en adviseurs op om samen te werken om consumenten inzicht te bieden in het totaal aan betaalpauzes die zij...

Hypotheek Visie verbreedt aanbod schadeverzekeringen met RISK

Hypotheek Visie verbreedt aanbod schadeverzekeringen met RISK

Hypotheek Visie gaat met behulp van RISK Volmacht het aanbod in particuliere schadeverzekeringen verbreden. Hypotheek Visie is het afgelopen jaar zoekende geweest...

Oorverdovend stil

Oorverdovend stil

(door Joost Tieland, Brand New Day) Snapt onze adviseur wel de waarde van een bestaande klant? Alhoewel ik dagelijks samenwerk met onafhankelijk financieel...

Vroeger was alles beter (?)

Vroeger was alles beter (?)

(door Marcel Kroon, Turien & Co.) De nieuwe mediaopties: duik erin. Het is leuk. Het helpt je vernieuwen en groeien en is dé manier om jeugd aan te...