Uriël Ballast CMO Hypotheek Visie
Met de benoeming van Uriël Ballast als Chief Marketing Officer, CMO, maakt franchiseorganisatie Hypotheek Visie "de strategische keuze om onze marketingactiviteiten fors te versterken als groeimotor voor de bij de ons aangesloten advieskantoren".
Als medeaandeelhouder en CMO zal Ballast leidinggeven aan alle marketingactiviteiten van de verschillende brands die onderdeel uitmaken van de Hypotheek Visie organisatie.
Ballast: "“Als financiële sector is onze focus nu vooral gericht op de hypotheek als instrument voor de verwerving van het eigendom van een woning. Voor de consument is niet het eigendom de issue maar het wonen op zichzelf. Als adviesorganisatie moeten wij ons daarom profileren als specialist op het gebied van wonen en dat is breder dan alleen het item van eigendom. Daarom zullen we in de komende periode ook veel meer naar voren treden met ons andere brand 'Financieel Visie' waarin we de consument gaan helpen om complexe thema’s als Verduurzamen en Overwaarde concreet voor zijn of haar situatie te maken."
Annemiek
Ballast verder: "“Ik geloof sterk in kleinschalig lokaal ondernemerschap. Met ondernemers en medewerkers die zelf onderdeel zijn van de lokale gemeenschap waaraan zij hun diensten leveren. Die ook vijf voor zes met Annemiek het gesprek aangaan over de mogelijkheid om de woning te verduurzamen. Omdat zij ondernemer zijn, maar ook en vooral omdat zij Annemiek kennen uit het plaatselijke verenigingsleven.
"Kleinschalig ondernemerschap is de ideale basis voor vertrouwen tussen klant en leverancier. Tegelijkertijd kan kleinschalig ondernemerschap leiden tot hoge kosten en het onvoldoende kunnen benutten van moderne marketingtechnieken. Binnen onze organisatie streven wij ernaar die twee werelden steeds dichter bij elkaar te brengen: nog beter het lokaal ondernemerschap organiseren en fors investeren in een krachtige centrale ondersteuning met datagedreven marketing. Daar hebben wij al de nodige stappen in gezet en dat gaan wij nu, zonder pauze, versnellen."
Reactie toevoegen
Meer over
Overpeinzingen onder de luifel
Net terug van een vakantie in eigen land. Het mooie van vakantie vind ik dat het je de gelegenheid biedt om van een afstandje je dagelijkse beslommeringen te bekijken....
Haakjes genoeg voor advies over cybercrime
Stel u bent fietsenmaker. U kan prima rondkomen van uw inkomsten. Die da-len misschien een beetje door de opkomst van online aanbieders, maar met uw service weet...
Marketing is overal, behalve waar het moet zijn
Vroeger had ik best wel moeite met het vak dat ik uitoefen. Marketing werd niet direct als het meest nobele vak gezien. Nog steeds krijgen veel mensen een beetje...
Egmont Philips directeur Marketing DAS
Egmont Philips (43) is per 1 juni benoemd tot directeur Marketing bij DAS. Philips wordt verantwoordelijk voor alle marketing werkzaamheden van de rechstbijstandverzekeraar....
Professioneel, betrouwbaar, loyaal, effectief, klantbelang centraal, kwaliteit, duidelijk, betrokken, innovatief, integer, gemak, service, efficiënt, klantvriendelijk,...
Van losse post naar totaalrelatie
Wist u dat mensen in de middeleeuwen in hun hele leven net zoveel communicatie-uitingen op zich afkregen als wij tegenwoordig op één dag? Ik weet...
Eigen portefeuille is een goudmijn
Waarom zijn mensen vaak geneigd om dingen buiten hun bereik meer te ambiëren? Persoonlijk herken ik dit maar al te goed. Afgelopen zomer wilde ik het liefst...
Sticks rapt over wat verzekeraar zou moeten zijn
Junte Uiterwijk, beter bekend als Sticks van rapformatie Opgezwolle, schreef een rapsong over wat Nederlanders van een verzekeraar zouden moeten kunnen verwachten....
Unit4 biedt ondersteuning bij marketing
UNIT4 komt met marketingdienstverlening voor financieel adviseurs. "Met deze dienstverlening willen wij intermediairs ondersteunen in marketingactiviteiten...
De Goudse start met themaweken voor adviseurs
Onder de noemer 'Samen succesvol' start De Goudse vandaag met themaweken voor verzekeringsadviseurs. Meerdere keren per jaar biedt een actiewebsite kennis en kant-en-klare...