Ced voldoet aan normen Keurmerk Klantgericht Verzekeren

Ron van Kesteren (portret)

CED heeft zich laten toetsen door de Stichting toetsing verzekeraars die het Keurmerk Klantgericht Verzekeren uitgeeft. Dit met positief resultaat.

Ron van Kesteren, directeur van de stichting (foto): "Wij hebben CED beoordeeld op die keurmerknormen die onder meer gaan over helder taalgebruik, de aanpak bij claims en klachten en de kwaliteit van het klantcontact. Wij concluderen dat CED aan de getoetste normen voldoet. Daarmee toont CED aan dat het de klant goed bedient, een belangrijk signaal voor partijen waarmee CED samenwerkt."

CED is geen verzekeraar. Dat betekent dat CED niet op alle keurmerknormen getoetst kan worden en het niet het Keurmerk als zodanig kan verkrijgen. Dat maakt CED echter niet minder trots op deze erkenning. Bovendien is CED het eerste expertisebureau dat zich succesvol heeft laten keuren op een aantal relevante normen van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren.

Reactie toevoegen

 
Turien & Co. biedt online taxatie oldtimers

Turien & Co. biedt online taxatie oldtimers

Turien & Co. biedt zijn verzekerden sinds kort de mogelijkheid om een klassieker online te laten taxeren. Dit in samenwerking met CED. De assuradeur: "Het taxeren...

Rhion vertrouwt complexere schades toe aan CED

Rhion vertrouwt complexere schades toe aan CED

Rhion, dat sinds 1 januari actief is op de Nederlandse markt, heeft haar complexere schades en letselschades toevertrouwd aan CED. Berend Jan Tempelman, Managing...

CED maakt 'expertise op afstand' mogelijk

CED maakt 'expertise op afstand' mogelijk

CED heeft remote expertise (expertise op afstand) voor zowel de Mobility- als de Property-markt versneld uitgerold als vervanging van de fysieke inspectie en expertise....

Twee verzekeraars krijgen herbeoordeling Incassobeleid

Twee verzekeraars krijgen herbeoordeling Incassobeleid

Uit de Themarapportage Incassobeleid en betalingsachterstanden van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren blijkt dat keurmerkhouders gemiddeld 3,4 van de maximale...

CED versnelt doorloop dossiers letselschade

CED versnelt doorloop dossiers letselschade

CED heeft het Expertise Centrum Licht Letsel opgericht. Hiermee wil CED een bijdrage leveren om een aantal knelpunten in de letselschademarkt op te lossen. Rob...

CED: meer omzet dankzij innovatie en nieuwe business

CED: meer omzet dankzij innovatie en nieuwe business

CED wil in 2020 nog intensiever met opdrachtgevers in gesprek om met nieuwe diensten en producten bij te dragen aan de uitdagingen waar zij voor staan. Volgens CEO...

CED en Woonstad Rotterdam breiden samenwerking uit

CED en Woonstad Rotterdam breiden samenwerking uit

CED en woningcorporatie Woonstad Rotterdam breiden hun samenwerking uit. Reparatieverzoeker van huurders worden sinds kort geautomatiseerd afgehandeld. De eerste...

CED en Openclaims samen in digitaal autoschadeproces

CED en Openclaims samen in digitaal autoschadeproces

CED en Insurtech Openclaims hebben een partnerovereenkomst gesloten waarmee de administratieve afwikkeling van autoclaims gekoppeld wordt aan het schadeherstelproces. ...

Volatiliteit in schadelast door klimaatverandering

Volatiliteit in schadelast door klimaatverandering

Extreem weer als gevolg van klimaatverandering zorgt voor steeds meer volatiliteit in de schadelast. Aldus het nieuwste Trendrapport Property van CED. Nico Dekker,...

Klanttevredenheid klachtafhandeling zelden onderzocht

Klanttevredenheid klachtafhandeling zelden onderzocht

"Wij zijn nog niet vaak tegengekomen dat keurmerkhouders klanttevredenheid over de klachtafhandeling onderzoeken." Dat schrijft de Stichting toetsing verzekeraars...