Ced voldoet aan normen Keurmerk Klantgericht Verzekeren

Ron van Kesteren (portret)

CED heeft zich laten toetsen door de Stichting toetsing verzekeraars die het Keurmerk Klantgericht Verzekeren uitgeeft. Dit met positief resultaat.

Ron van Kesteren, directeur van de stichting (foto): "Wij hebben CED beoordeeld op die keurmerknormen die onder meer gaan over helder taalgebruik, de aanpak bij claims en klachten en de kwaliteit van het klantcontact. Wij concluderen dat CED aan de getoetste normen voldoet. Daarmee toont CED aan dat het de klant goed bedient, een belangrijk signaal voor partijen waarmee CED samenwerkt."

CED is geen verzekeraar. Dat betekent dat CED niet op alle keurmerknormen getoetst kan worden en het niet het Keurmerk als zodanig kan verkrijgen. Dat maakt CED echter niet minder trots op deze erkenning. Bovendien is CED het eerste expertisebureau dat zich succesvol heeft laten keuren op een aantal relevante normen van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren.

Reactie toevoegen

 
A.s.r. stapt uit Keurmerk Klantgericht Verzekeren

A.s.r. stapt uit Keurmerk Klantgericht Verzekeren

A.s.r. beëindigt per 1 januari 2018 de deelname aan het Keurmerk Klantgericht Verzekeren. A.s.r. kiest voor eigen onderzoek. A.s.r. zegt ervoor te kiezen om...

UMG live met CED Connect

UMG live met CED Connect

UMG is dankzij een CCS ontwikkelde koppeling live gegaan met schadebehandelplatform CED Connect CED Connect, een initiatief van CED, is een platform voor digitale...

Sommige verzekeraars kunnen meer doen om fraude te bestrijden

Sommige verzekeraars kunnen meer doen om fraude te bestrijden

Zeven keurmerkhouders moeten meer doen om fraude te voorkomen en te bestrijden, aldus de Stiching toetsing verzekeraars. Uit het thema-onderzoek van het Keurmerk...

OOM en Befine stoppen als keurmerkhouder

OOM en Befine stoppen als keurmerkhouder

OOM en Befine stoppen als houder van het Keurmerk Klantgericht Verzekeren. De nieuwsbrief van de Stichting toetsing verzekeraars leest: "OOM heeft aangegeven dat...

CED ontwikkelt calamiteitenaanpak hagelschade

CED ontwikkelt calamiteitenaanpak hagelschade

Expert CED heeft een calamiteitenaanpak hagelschade en andere schade ineens door extreem weer ontwikkeld. CED: "Buien waarbij enorm veel neerslag valt in korte...

CED beticht Verzekeringsklachten.nl van stemmingmakerij

CED beticht Verzekeringsklachten.nl van stemmingmakerij

CED meent bij monde van commercieel directeur Marcel van Dijk dat Verzekeringsklachten.nl zich schuldig maakt aan stemmingmakerij, door te beweren dat schade-experts...

Anva-koppeling voor Connect claims en postex

Anva-koppeling voor Connect claims en postex

Anva heeft eeen Connect Claims- en een Postex-koppeling gerealiseerd voor bestaande Anva-gebruikers. Risk was het afgelopen jaar als launching customer actief betrokken...

Waardemanagement centraal in nieuwe koers CED

Waardemanagement centraal in nieuwe koers CED

“Willen we als schadebranche relevant blijven, dan moeten we in waarde leren denken.” Aldus ceo Hans Coffeng van CED Group dinsdag tijdens een groot...

Hagel jaagt aantal gevallen total loss omhoog

Hagel jaagt aantal gevallen total loss omhoog

De hagel- en hoosbuiten in juni hebben het aantal total loss verklaarde auto's omhoog gejaagd, meldt CED. "Als grootste total loss bureau in Nederland, registreren...

Bovemij gestopt met Keurmerk Klantgericht Verzekeren

Bovemij gestopt met Keurmerk Klantgericht Verzekeren

Per 1 september is Bovemij gestopt met het Keurmerk Klantgericht Verzekeren (KKV) voor haar Bovag Autoverzekering. Het afgelopen jaar heeft Bovemij zijn business...