Fijn dat ik een financieel adviseur heb!

Fijn dat ik een financieel adviseur heb! (Logo)

'Fijn dat ik een financieel adviseur heb!' Met die slogan geeft Legal & General uitbreiding aan de vorige week gestarte Verbondscampagne 'Fijn dat we verzekerd zijn'.

 

Algemeen directeur Arno Dolders van de Hilversumse levensverzekeraar: "Met als centraal thema ‘Fijn dat we verzekerd zijn’, beoogt het Verbond de Nederlandse consument bewust te maken van het belang dat risico’s die te groot zijn om individueel te dragen, verzekerd moeten worden en dat verzekeringen onmisbare bouwstenen vormen voor de moderne maatschappij. Legal & General is er van overtuigd dat onafhankelijk financieel advies daarbij een noodzakelijke schakel in de keten is. Vorig jaar zijn wij gestart met het beschikbaar stellen van materiaal waarmee de financieel adviseur zijn onafhankelijkheid nadrukkelijker onder de aandacht van de consument kan brengen. Het beschikbare materiaal is neutraal, dat wil zeggen dat op geen enkele wijze onze naam of identiteit naar voren komt. Wij hebben nu op de Verbondscampagne ingehaakt met materiaal, waaronder stickers, met de slogan: ‘Fijn dat ik een financieel adviseur heb!’"

Het materiaal waarmee financieel dienstverlener zijn onafhankelijkheid extra kan profileren, is tegen kostprijs beschikbaar via de website: https://adviseur.landg.nl/support/marketingmateriaal.html

Reactie toevoegen

 
Actueel of niet?

Actueel of niet?

Wanneer is iets een actualiteit? Dat vraagt Mike Schilperoort, algemeen directeur Lindenhaeghe, zich af in zijn maandelijkse blog over marktontwikkelingen. Van Dale...

Verbond: andere maatschappijen bepalen zelf of ze voorbeeld allianz volgen

Verbond: andere maatschappijen bepalen zelf of ze voorbeeld allianz volgen

Het Verbond van Verzekeraars laat het aan de individuele leden om te bezien of zij het voorbeeld volgen van Allianz, dat een akkoord heeft gesloten met ConsumentenClaim,...

Laatste inschrijfmogelijkheid Dag van het Topadvies

Laatste inschrijfmogelijkheid Dag van het Topadvies

Over een paar dagen vindt in Leusden de Dag van het Topadvies plaats, een intermediaire praktijkdag, puur gericht op adviseurs. Met intermediaire topsprekers en...

Adviseur hoeft niet bij elke prolongatie te controleren of dekking nog passend is

Adviseur hoeft niet bij elke prolongatie te controleren of dekking nog passend is

"Van een redelijk handelend en bekwaam tussenpersoon kan niet worden verwacht dat hij bij elke prolongatie controleert of er nog sprake is van een passende...

Preventieplatform beste innovatieplan bij jip2017

Preventieplatform beste innovatieplan bij jip2017

Het preventieplatform B-Alert is door zowel jury als door het publiek het hoogst gewaardeerd tijdens de finale van het Jongeren en Innovatie Programma (JIP) 2017...

Zeven vragen aan... Wim Rietveld

Zeven vragen aan... Wim Rietveld

1. Wat drijft je als adviseur? Wat maakt jouw vak uniek? Als Erkend Hypothecair Planner ben je elke dag bezig met een heel belangrijk onderdeel in het leven van...

Zin en onzin van scenario-analyse

Zin en onzin van scenario-analyse

Verbaasd is ze over de voorspellende gaven die scenario-analyses bij DC-regelingen op basis van beleggen wordt toegedicht. Een hoge uitkomst in zo’n analyse...

Local  hero... Dennis den Blanken

Local hero... Dennis den Blanken

In de rubriek Local Hero stelt VVP samen met NH1816 het lokale advies kantoor centraal. Het belang van deze lokale helden voor de samenleving kan niet genoeg worden...

Het liefst zit ik elke seconde bij een klant aan tafel

Het liefst zit ik elke seconde bij een klant aan tafel

Het gaat Milko Perdijk (Perdijk Advies, reeuwijk) voor de wind. De focus op hypotheekadvies, pensioen en financiële planning pakt goed uit, het provisieverbod...

We maken ons graag kleiner dan we zijn

We maken ons graag kleiner dan we zijn

Hoe het komt dat financieel adviseurs zo’n slecht imago hebben? “we vergelijken onszelf niet met tweedehands autoverkopers, maar zo wordt de gemiddelde...