Inspiratie-klantenavond All-Insure druk bezocht

Maurice van den Hemel

"Wat doe je als je 10 miljoen wint? Vrijwel iedereen antwoordt: direct iets anders. Waarom wacht je op iets dat nooit gaat gebeuren?, aldus Remco Claassen tijdens de druk bezochte eerste inspiratie-klantenavond van All-Insure in Wemeldinge.

Maurice van den Hemel, directeur All-Insure: "Vrijwel al mijn klanten vinden dat geld ervoor moet zorgen dat ze gewoon lekker kunnen leven. In plaats van te sturen op omzet en kosten, kijken wij naar wat een ondernemer privé nodig heeft om zijn leven zo goed mogelijk te kunnen leiden. Met die kennis kijken we naar de onderneming. Immers, leven vanuit je hart, brengt financiële rust.”
Om ondernemers de mogelijkheid te bieden, kennis te maken met zijn werkwijze en passie, organiseerde Van den Hemel op 13 januari een inspiratieavond. De eerste van een reeks bijeenkomsten waarin ondernemers worden uitgedaagd de juiste keuzes te maken, niet alleen zakelijk maar ook privé. Naast trainer Remco Claassen, was de Vlaamse professor Stefan Duchateau aanwezig. Hij doceert onder andere financieel risicobeheer aan de HUB (Brussel), beleggingsleer aan de KU Leuven en financial derivatives aan de UHasselt. Hij nam de ruim 150 aanwezigen mee in de wereld van vermogensbeheer. All-Insure beheert voor een groeiende groep klanten jet vermogen, vanuit de filosofie van Duchateau: eerst risicoreductie, dan rendement.

 

Reactie toevoegen

 
VVP-event Communicatie: begrijpen en begrepen worden

VVP-event Communicatie: begrijpen en begrepen worden

Kies wie je klanten zijn en zorg voor een duidelijke pitch naar deze mensen. Aldus Maurice van den Hemel, financieel adviseur en coach, tijdens de kennissessie van...

Communicatietips voor adviseurs: klanten vinden en binden

Communicatietips voor adviseurs: klanten vinden en binden

Klanten vinden en vervolgens binden, is de uitdaging voor iedere ondernemer, zeker binnen de (financiële) dienstverlening. "Wat we verkopen is immers niet tastbaar....

Helder communiceren over meerwaarde advisering en beloning

Helder communiceren over meerwaarde advisering en beloning

Hoe communiceer je helder over je meerwaarde van je advisering en je beloning. Adviseur Natasja Naron pakt dit op een hele bijzondere manier heel succesvol aan....

Communicatie advieskantoren buiten de richtlijnen

Communicatie advieskantoren buiten de richtlijnen

Wat zijn de verschillende insights van compliant klantinformatie en waar moet je precies aan voldoen? Maar veel interessanter, wat als de regels je in de weg zitten?...

Vanuit CRM naar klantcontact  (extra workshop VVP Event Communicatie)

Vanuit CRM naar klantcontact (extra workshop VVP Event Communicatie)

"Wij doen onze activiteiten met altijd één doel voor ogen: het beter en mooier voor uw klant maken. Uw klanten zijn uw meest waardevolle bezit. Met...

AFM op VVP Event Communicatie

AFM op VVP Event Communicatie

Met welk oog kijkt de toezichthouder naar de communicatie van uw advieskantoor? Op 28 november geeft de AFM op het VVP Kennisevent Communicatie tips voor assurantiekantoren. Het...

All-insure na tien jaar herdoopt

All-insure na tien jaar herdoopt

Adviseur Maurice van den Hemel viert dit jaar het 10-jarige bestaan van zijn bedrijf All-Insure. Tijd voor een nieuwe inspiratieavond met onder meer Dirk Zeelenberg,...

All-Insure verder als Gewoon Lekker Leven

All-Insure verder als Gewoon Lekker Leven

All-Insure, het advieskantoor van Maurice van den Hemel uit Wemeldinge, gaat verder als Gewoon Lekker Leven. De nieuwe naam werd tijdens de jaarlijkse inspiratieavond...

Van financiële planning naar een creatieve flow... Huh?

Van financiële planning naar een creatieve flow... Huh?

Sigfrid van Driel richtte twintig jaar geleden Impessive Arts op. Recentelijk ging hij sparren met adviseur Maurice van den Hemel uit Wemeldinge. De aanpak van...

Kennis, passie, plezier

Kennis, passie, plezier

“Mijn eigen visie op het kantoor is niet van belang, wel de gezamenlijke visie van de mensen die hier werken. Wij geloven in betrokkenheid, jezelf kunnen...