Ohra: inloggen met vingerafdruk
Klanten van Ohra kunnen sinds kort ook via WhatsApp contact opnemen.
Via de Ohra app zijn meer steeds meer zaken te regelen. Inloggen kan bijvoorbeeld met een vingerafdruk. Directeur Maurice Koopman: "Wij willen dat contact met ons makkelijk en eenvoudig is. Naast contact via telefoon, e-mail, Facebook en Twitter, kan dat nu ook met Whatsapp. Verder zien we dat klanten steeds meer zaken zelf regelen met de Ohra app. We hebben ervoor gezorgd dat inloggen nog makkelijker wordt: je vingerafdruk heb je altijd bij je."
Reactie toevoegen
Delta lloyd: nieuwe directiefuncties Nollen en de Bundel
Arjan Nollen, die nu verantwoordelijk is voor de commerciële activiteiten binnen de intermediaire markt, is per 1 november benoemd tot directeur Marketing &...
Ohra en delta lloyd verlagen zorgpremie
Ohra verlaagt de premie van de basisverzekering zorg met 2,7 procent naar 106,69 euro per maand. Op jaarbasis komt de premie van de (restitutie)polis op...
DAS past werkwijze aan onder druk intermediair
Na druk vanuit het intermediair verwijst DAS klanten met vragen over de aanwending van een ontslagvergoeding voortaan nadrukkelijk naar de eigen financieel adviseur...
Autopolis: ohra biedt Direct-weer-door Garantie
Ohra zet momenteel een autoverzekering in de markt met Direct-weer-door Garantie. Bij total loss of diefstal is er meteen een leenauto beschikbaar. En binnen 10...
Ohra start Twitter-alert bij autodiefstal
Ohra start een Twitter-alert voor haar klanten bij de diefstal van auto’s en motoren. In de tweet worden het kenteken, merk, type en kleur van het...
Tango: ohra-collectiviteit voor klanten
Ohra heeft een verzekeringscollectiviteit ontwikkeld voor klanten van Tango. De collectiviteit biedt mensen die tanken bij Tango tanken onder andere 20 procent korting...
Autoverzekeraars doen meer aan risicoselectie
Sinds DNB de noodklok luidde over de kostendekkendheid van autopremies, stappen steeds meer autoverzekeraars van hun standaardpremies af bij jongen onder de 24 jaar...
Ohra-campagne genomineerd voor Gouden Loeki
De Ohra-commercial ‘Bom in Eend’ is genomineerd voor een Gouden Loeki. De nieuwe Ohra-campagne ‘Bom in Eend’ is een van de tien genomineerden...