Uitkomsten trendonderzoek intermediair op event Klantgerichtheid
"Het trendonderzoek laat onomwonden zien dat klantgerichtheid kansen biedt", aldus onderzoeker Fred de Jong! Hij presenteert de uitkomsten van het trendonderzoek 2018 inzake klantgerichtheid van het intermediair op 29 mei in Nijkerk.
De uitkomsten van het onderzoek staan centraal tijdens het congres Klantgerichtheid Intermediair, dat wordt georganiseerd door Adviesbureau Fred de Jong, MCH Consultancy, Sparkling CRM en VVP. Verschillende experts belichten verschillende aspecten van intermediaire klantgerichtheid zoals deze naar voren komen in het trendonderzoek.Sprekers zijn onder meer Armand Baas Becking (Dela), Enno Wiertsema (Adfiz), Wim Vonk (SparklingCRM), Cas Verhage (NH1816), Jeanette Hadderingh (Nibe SVV), Nanet Beumer (Kandoor), Björn Bierhaalder (MCH) en Susan Visser (Sjoerd4u). Zij bieden de congresdeelnemers praktische handvatten voor het verder optimaliseren van de klantgerichtheid van advieskantoren. Tijdens een informatiemarkt is er veel ruimte voor zowel plenaire interactie met de zaal als ook contact met collega’s en branchegenoten. De deelnemers ontvangen deze dag tevens een VVP-special met tips en tools om nog klantgerichter te werken..
Meer informatie en inschrijvingen, klik hier.
Reactie toevoegen
Voor wie doen we het allemaal?
Financieel dienstverleners willen graag klantgericht zijn. Toch ligt de focus in de terugblik op een jaar nagenoeg alleen op de financiële resultaten. Doe...
Vijf vragen aan Kathy Reinerie
Vijf vragen aan inntermediair Katy Reinerie 1. Wat verstaat u onder klantgerichtheid? Vaak komt een klant met een specifieke vraag binnen, maar blijkt het achterliggende...
Comarch maakt frontoffice verzekeraars volledig digitaal
Digitale tools zijn niet meer weg te denken uit ons dagelijkse leven. We raken er steeds meer mee vertrouwd en we verwachten tegenwoordig van elke organisatie...
Manifesto is geen traditionele accountant. Met het verzorgen van de administratie alleen maak je namelijk allang het verschil niet meer. Hoe dan wel? Door persoonlijk...
‘Het zou zoveel makkelijker zijn zonder klanten’, verzuchtte een medewerker van een bank onlangs in een workshop over een legendarische klantbeleving....
Mogelijk gemaakt door… uw adviseur
Kansen genoeg voor adviseurs en verzekeraars. Het is niet alleen de verzekeringswereld die verandert, ook de financiële situatie van klanten verandert. De...
Inleven in veranderende rol adviseur
“Het maakt ons niet uit hoe de adviseur zich organiseert of hoe hij wenst te werken”, stelt Armand Baas Becking, Directeur Intermediair van Coöperatie...
Klantkennis sleutel tot succes
Het intermediair staat dichtbij de klant, heeft vaak een lokale functie en de waardepropositie is bijna altijd die van customer intimacy. Toch is er voor het intermediair...
Naar een klantgerichte cultuur
De assurantietussenpersoon is tevreden over zijn eigen klantgerichtheid, maar is veel minder te spreken over de klantgerichtheid van zijn businesspartners. Dat...
1. Wat verstaat u onder klantgerichtheid? Niet simpel de klant als persoon centraal stellen maar dat wat er werkelijk toe doet. Het klantbelang, daar gaat...